NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, March 13, 2012

PAS & PKR Bergaduh Berebut Kerusi PRU13?


PKR dan PAS mula bergaduh sesama sendiri gara-gara mahu berebut kerusi untuk pilihanraya umum yang akan datang. PKR tidak mahu mengalah, malah mereka turut 'mencabar' supaya PAS bertanding di semua kerusi DUN di Terengganu jika merasakan diri mereka kuat.

Pergaduhan dalam perebutan kerusi ini membuktikan kepada kita bahawa PAS dan PKR sebenarnya tiada kesepakatan walaupun mereka berada dalam Pakatan Rakyat. Masing-masing merasakan parti mereka kuat.

Namun PAS usah risau kerana Mat Sabu telah berjaya mendapatkan beberapa kerusi untuk PAS tandingi, gambar di bawah sebagai bukti :


Lihatlah berapa banyak kerusi yang Mat Sabu berjaya dapatkan untuk PAS.

Sebenarnya apa yang saya nak sampaikan adalah PAS dan PKR tidak pernah SEPAKAT walaupun mereka dalam PAKATAN RAKYAT!


Hahaha...

1 comment:

Anonymous said...

If they win the coming election, satu perebutan kuasa akn berlaku. Time tu kecoh negara, huru hara sb pr gaduh memanjang. Harap rakyat tak akn gadaikan masa depan negara dgn mmbuat keputusan salah dlm pilihan raya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...