NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, April 17, 2014

Pembangkang Cuba Jadikan Kematian Murugan Seperti Kes Kugan - Ramesh Rao


Pembangkang dilihat cuba menjadikan kematian Murugan Muniandy sebagai isu perkauman sebagaimana dilakukan terhadap mendiang A. Kugan yang ditemui mati dalam lokap pada tahun 2009. 

Saya memuji langkah saudara Ramesh Rao, Presiden Pertubuhan Minda Sosial & Prihatin yang ke depan membela kematian Murugan jika benar ada unsur salah laku oleh pihak polis. 

Selain turut mengingatkan pembangkang jangan menyalahkan polis tanpa bukti yang sahih serta menjadikan kematian Murugan sebagai isu perkauman.

Tindakan Ramesh Rao sekurangnya berjaya membantutkan hasrat pembangkang untuk memanipulasi kesedihan keluarga mendiang Murugan demi kepentingan politik mereka.

http://www.malaysiakini.com/news/260057

Semalam malaysiakini melaporkan kematian Murugan di ruangan berbayar, selepas itu berita tersebut dimainkan oleh beberapa bloggers serta laman-laman Facebook milik PR. Berdasarkan carian 'google' jelas dilihat tujuan sebenar pembangkang bukan untuk membela kematian Murugan sebaliknya untuk memburukkan kerajaan.



Jika diteliti, ia taktik yang sama digunakan oleh pembangkang ketika memanipulasi kematian Kugan bagi memburukkan imej pihak polis dan kerajaan.

Difahamkan hari ini, Ramesh Rao turut mengadakan satu sidang media mencabar Anwar Ibrahim menyelesaikan isu air di Selangor.




Siapa si Ramesh Rao sebenarnya?

Nak kata pemimpin MIC bukan, pemimpin Kimma lagi la bukan. Takkan UMNO kot?

Nampak gaya gua kena siasat latar belakang Ramesh Rao, siapa mamat ni dan apa fungsi NGO Pertubuhan Minda Sosial & Prihatin?

Saya nak komen lebih pun tak boleh sebab cuma kenal sebagai Ramesh Rao di Facebook dan juga Twitter. 

Walau apa pun, bro Ramesh lu memang steady kerana menyedari hasrat pembangkang untuk mempolitikkan kematian Murugan.

Arios...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...