BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, April 16, 2014

[VIDEO] : Calon Timb. Presiden PKR Si Ekstremis Tian Chua Malu Besar Hanya Lapan Saja Penyokong Berhimpun!


Satu, dua, tiga, empat, lima, enam, tujuh dan lapan...

Lapan orang saja....?

Hahaha...

Hanya lapan orang saja pengikut si ekstremis Tian Chua...?

Rozan ini saja ke yang mampu kamu kumpul untuk tunjukkan kesetiaan kamu kepada Tian Chua...

Takkan ini saja jumlah pengikut yang menyokong Tian Chua, satu nama besar dalam PKR yang turut menawarkan diri untuk merebut jawatan Timbalan Presiden PKR...?

Aksi demo paling bodoh untuk tahun 2014 ;



Hahaha... lagu untuk hari ini ;



YY : In politics stupidity is not handicap...

8 comments:

Anonymous said...

Yang sorang tu nampak macam tak cukup akal saja.

Anonymous said...

Yang sorang tu nampak macam tak cukup akal saja.

Anonymous said...

Kutip yg mana sempat je kot. Wakakaka kalo aku jadi TIAN CHUA aku maki si Rozan ni. buat malu hahahaha

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Tian Cuak tu kedekut...bayaq ciput saja...itu yg datang 8 orang saja...depa yang datang tu pun terpaksa sebab nak bayaq sewa rumah dah 3 bulan sangkut......Tapi macammana pun depa tu memang bodoh tahap gaban sebab tak mintak dari sikedekut tu upfront, Tiang Cuak janji bayaq lepas dia keluaq nanti....bodoh betoi lapan2 orang tu...

Anonymous said...

Gila bodoh..waakakaka kalau aku ahli PKR confirm malu gila beb!

mae said...

makcik tu kata akan terus berada disitu sampai handphone tian chua dikembalikan. Selamat berjihad buat makcik .

Anonymous said...

Kasihan Melayu juga jadi lembu. Melayu memang bdoh.

Anonymous said...

Lapan orang pun takpo..dia kan menang di dun selangor..itu dah cukup..kedatangan sokongan lapan orang tak akan menjejaskan undi pakatan...yg lain tgok belakang je..hehe..hidup pakatan..nk bndingkan dgan umno...umno kalah terok di selangor..kan jelas umno bn lagi takde penyokong...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...