NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, March 1, 2014

Manipulasi Setiap Aktiviti Rosmah Mansur Skop Laporan Malaysiakini Selepas Raih Anugerah Portal Terbaik


Bagi pihak pembangkang berita mengenai Rosmah Mansur adalah satu rahmat kerana ia dianggap sebagai 'peluru' untuk menjatuhkan BN.

Jika diteliti gelombang serangan terhadap isteri PM telah digerakkan oleh portal Malaysiakini sebaik saja DS Najib Razak memegang jawatan Perdana Menteri sehingga kempen PRU13 yang lalu.

Satu contoh manipulasi ke atas isteri PM sebelum PRU13 :



Setelah menyepi, Rosmah Mansur kembali dijadikan target oleh portal malaysiakini, media portal yang meraih anugerah portal terbaik semalam.

Ia dilihat berdasarkan imej di portal berkenaan di mana karikatur yang menggambarkan imej Rosmah Mansur kembali menjadi subjek dalam karya Zunar.







Modus operandi ialah memerhati dan merakam segala gerak-geri, percakapan, kelakuan Rosmah Mansur  dengan mengikuti segala program-program yang dihadiri oleh beliau. Terbaru adalah video 40 saat yang dikeluarkan oleh Malaysiakini.



Kenapa hanya 40 saat, ada ke orang berucap 40 saat dalam satu majlis dan yang paling utama adalah kenapa difokuskan bahagian :

"The rakyat have taken everything from me"

Ini pun ada kawan-kawan termakan, satu soalan untuk semua - pernah ke saudara hadiri program di mana tetamu terhormat hanya berucap selama 40 saat?

Kebanyakkan yang saya hadir mereka berucap seolah-olah tidak mahu berhenti.

Apakah salah besar seorang isteri PM yang bekerja untuk rakyat manakala seorang isteri yang bekerja dengan skandal dan menuntut fasakh dari suami langsung tidak bersalah?

Nampak gaya isteri kepada pemimpin pembangkang tidak perlu bekerja untuk rakyat terutama isteri pemimpin PAS, cukuplah mereka bekerja memuaskan hawa nafsu suami di rumah.

Arioss...!

3 comments:

Anonymous said...

Rosmah pun jagalah harus berjaga-jaga dalam setiap pertuturan. Jangan main cakap suka kepala dia je.

Anonymous said...

gaya isteri kepada pemimpin pembangkang tidak perlu bekerja untuk rakyat terutama isteri pemimpin PAS, cukuplah mereka bekerja memuaskan hawa nafsu suami di rumah.

WAKAKAKAKA... NANTI ADA KES LEBAI PAS MINTAK ANAL SEX DARI ISTERI PULAK...

Anonymous said...

Ini isteri PM sama2 membantu tak kan tak boleh buat kerja amal untuk negara mcm isteri pas memang duduk rumah tpi pemimpin merapu kt luar skendal yg kedua pemimpin pas ta pernah jadi perdana menteri bukan ini cara nak jatuhkan PM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...