NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, March 3, 2014

Rosmah Mansor Maafkan Hew dan Doakan Dia Perolehi Kesejahteran Hidup!

Malang nasib Datin Seri Rosmah Mansor kerana selang sehari dimanipulasi portal Malaysiakini, beliau menjadi mangsa kejian dan hinaan dari chauvanis cina DAP.


Hew yang mendoakan agar isteri perdana menteri menemui ajal, turut melemparkan penghinaan besar kepada wanita yang memiliki fizikal gemuk. 

Namun sebentar tadi, kelihatan satu pesanan sms dari isteri perdana menteri yang tersebar di laman Facebook di mana beliau tidak berkecil hati malah memaafkan doa kematian ke atas dirinya.
"Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya mendengar dan mengetahui bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mendoakan agar saya diserang sakit jantung dan segera menemui ajal. Saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan hidup agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia." 
Salam - Rosmah Mansor
Arioss...!

YY : tidak semua cina biadap, yang biadap cuma cina chauvanis DAP!

2 comments:

Anonymous said...

GENG PAS NI.....
DOA PUNYA DOA TERKENA DIRI SENDIRI.
LET'S WAIT AND SEE.

:: YPS™ :: said...

Ramai macai PAS meng'amin'kan doa kominih babi tu... Akai taruh kepale lutut. Deme ingat deme kompom syurga nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...