NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, March 15, 2014

MP Pembangkang Dikecam TS Annuar Musa Kerana Protes Sidang Dewan Pertahan Kaki Sodomi!


Wakil rakyat pembangkang tidak pernah matang dan rasional, asal keputusan mahkamah tidak menyebelahi mereka, pelbagai tuduhan mereka lemparkan. Malah lebih keterlaluan apabila bertindak mengadakan protes ke atas sidang dewan.

Malang kerana protes yang dilakukan mereka bukan disebabkan memperjuangkan hak dan nasib rakyat yang memilih mereka tetapi lebih kepada memperjuangkan seorang individu iaitu Anwar Ibrahim.

Bukan sekali mereka bertindak biadap dan angkuh, ketika isu APCO timbul ahli parlimen pembangkang pernah memboikot dan membawa playkad ke dalam sidang dewan parlimen serta melabelkan parlimen sebagai sidang kanggaroo.


Kali ini mereka bertindak memprotes sidang dewan parlimen hanya kerana tidak berpuas hati dengan keputusan mahkamah menjatuhkan hukuman bersalah dan penjara lima tahun ke atas Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim atas kesalahan meliwat Saiful Bukhari.

Tindakan ahli parlimen pembangkang yang protes sidang dewan dikecam oleh Tan Sri Annuar Musa sikap bongkak, sombong dan angkuh ahli parlimen pembangkang kerana menganggap segala tindakan mereka adalah betul.



Protes sidang dewan semata-mata mahu menyelamatkan Anwar Ibrahim membuktikan bahawa pihak pembangkang tidak pernah peduli isu rakyat di kawasan yang diwakili mereka.

Bagi penduduk Kajang, jangan silap memilih wakil rakyat - jangan pilih di kalangan kanggaroo. Pilih yang berintegriti dan berkredibiliti :



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...