NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, September 20, 2012

Bantah Filem Hina Nabi Bersama Pemuda UMNO Esok! - @khairykj


Pemuda UMNO bersama 10 NGO akan mengadakan perhimpunan menyatakan bantahan ke atas filem 'Innocence Of Muslim' yang telah menghina junjungan besar Nabi Muhammad SAW selepas solat jumaat di Masjid Jamek Kg.Baru esok.

Bersama kita berkumpul menyatakan bantahan kita ke atas filem berkenaan, pedulikan petualang DAP yang mengatakan bantahan yang dilakukan esok sebagai perbuatan yang membuang masa. Ayuh pertahankan kesucian agama kita!

"PEMUDA UMNO akan mengadakan perhimpunan secara aman bagi membantah penerbitan filem anti Islam, 'Innocence of Muslims' di Masjid Jamek, Kampung Baru di sini pada Jumaat. 
Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, perhimpunan itu akan turut disertai lebih 10 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) selepas solat Jumaat di majis berkenaan. 
"Saya dan Dewan Pemuda PAS memutuskan untuk mengadakan perhimpunan secara berasingan demi memastikan keadaan terkawal serta mementingkan keselamatan dan ketenteraman awam. 
"Walaupun kami ada solidariti bersama dengan Dewan Pemuda PAS berhubung perhimpunan ini tetapi kami risau keadaan akan menjadi tegang apabila bertembung," katanya pada sidang media di sini, Khamis. 
Khairy berkata, perhimpunan oleh Dewan Pemuda PAS yang diketuai oleh ketuanya, Nasruddin Hassan Tantawi akan diadakan di hadapan Kedutaan Amerika Syarikat (AS) di sini"
YY : DAP kata umat Islam nyatakan bantahan perbuatan sia-sia, mungkin itu bukti bahawa DAP makin faham Islam kot, tak gitu Pok Nik?

3 comments:

Anonymous said...

Buktikan kerja kita esok tidak sia-sia...tidak buang masa. Kerja kita adalah ibadat!! Jom kita bakar gambar Ngeh...kita bakar bendera DAP!!! Inilah ibadat terhadap kapir harbi!!!!

Anonymous said...

DAP dr dulu tiada keikhlasan...cuma pandai mengambil kesempatan...tp yg menjadi hairan..
Mengapa org melayu tidak perasan.....dr bjb...ada betul tak bro yy...

Anonymous said...

ckp patriot, x de telor x berani buat depan kedutaan amerika,btul kampungan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...