NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, October 7, 2013

Kes @tunfaisal : Mahasiswa Ucap Terima Kasih Kepada JK Pemilihan UMNO & @khairykj Kerana Dengar Luahan Mereka

Gambar Hiasan
"Bro...TF dah boleh tanding, baca tweet Bernama cpt!"

"YY...bro TF dah rasmi boleh tanding cer tgk utusan online..."

"Abg YY dah tau ke JK pemilihan baru jer umum TF boleh tanding"

Antara pesanan yang saya terima daripada beberapa mahasiswa di 'Whats App' petang tadi. Segera saya capai telefon lalu membuka utusan online bagi memastikan adakah perkara yang disampaikan kepada saya adalah berita yang benar, bukan berita bersifat 'geli-geli'.

Ok berita yang disampaikan adalah benar, kerana saya mempercayai sumber Utusan Online kalau Harakah yang lapor jangan harap saya nak percaya.

Utusan Online
Hahaha...

Imbas semula peristiwa di hari penguguran TF selain saya kumpulan adik-adik mahasiswa antara yang turut memprotes tindakan tersebut melalui laman Twitter mereka.




Sekali baca menghiris jugak ayat budak-budak ni...

Hahaha...


Melalui pesanan 'Whats App' yang saya terima juga mereka (kumpulan mahasiswa) turut mengucapkan penghargaan kepada JK Pemilihan UMNO dan Ketua Pemuda UMNO YB Khairy Jamaluddin kerana menerima dan mendengar luahan mereka.

Ini membuktikan JK Pemilihan menerima pakai bahawa seseorang yang berjawatan exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia mempunyai merit untuk bertanding di peringkat Majlis Tertinggi berdasarkan pengalaman dan hierarki dalam parti.

Bagi saya pula, tiada apa-apa yang hendak dikatakan selain melahirkan rasa syukur. 

Cuma nak cakap good luck TF!



Arios...!

YY : I win... :)

2 comments:

Anonymous said...

semua yg ucap 2 semuanya tweet palsu konon nak naikkan nama tf.dah tau sgt dah semua politik ni.xkan skali tweet 20 ke 200 benda yg sama dan ayat yg sama.nampak sgt tweet palsu disi2.anwar number 2 is coming

Yuseri Yusoff said...

Nak tahu betul ke tak, msg la tanya. Nama Twithandle dorang pun ada tu kan. Dulu KJ anwar no.2 skrg TF plak jd anwar no.2. Lps ni siapa pulak.

LOL...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...