NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, April 18, 2013

KANTOI! Surat PAS Paksa Ahli Hadir Ceramah di #Putrajaya Tersebar! #PRU13 #TolakPAS #BetterNation


Hahaha!

Haram sungguh!

Patutlah ramai orang hadir ke program ceramah yang dibuat oleh calon Putrajaya Dato Husam Musa, rupanya setiap ahli PAS dari kawasan yang berdekatan dikerah hadir ke program tersebut sebagaimana surat yang dipaparkan di atas.

Mungkin kerana sedar bahawa sambutan terhadap program ceramah mereka semakin kurang sejak akhir-akhir ini PAS melalui Dewan Pemda PAS Pusat bertindak mengerah ahli PAS untuk hadir ke ceramah yang dibuat di Desa Pinggiran Putra tadi untuk menunjukkan kononnya rakyat Putrajaya bersama mereka.

Tengok gambar sikit!


Wow!

Anggaran saya dalam 4,000 ribu orang memenuhi tapak tersebut.

Desa Pinggiran Putra terletak berdekatan dengan Kajang, Sepang dan Bangi, dan kawasan ini dianggap centre PAS bagi negeri Selangor. Jadi tidak hairanlah jika PAS MEWAJIBKAN ahli mereka hadir dalam ceramah tersebut.

Hahaha...

Sekali tengok gambar, memang gerun kerana dalam anggaran saya hampir 4,000 orang yang hadir. Tapi jika yang hadir terdiri daripada ahli PAS yang turut mengheret isteri, anak, bapak dan nenek mereka maka tidak hairanlah jika orang ramai dilihat memenuhi tapak ceramah tersebut.

Tetapi malangnya 4,000 orang yang hadir adalah ahli PAS yang berdekatan dengan Putrajaya, bukanlah kakitangan kerajaan yang betul-betul menetap di Putrajaya!

Jika surat kerahan ini tidak dikeluarkan, mungkin jantung bateri Tok Guru berhenti berdenyut sebagaimana berlaku sebelum ini di mana beliau dilaporkan rebah dalam program baru-baru ini - mungkin terkejut kerana perangai Mustapa Ali agaknya.

Hehehe!

Jom tengok gambar ceramah Nik Aziz di Kota Bharu sempena menyambut kepulangannya dari umrah. Husam Musa kata 27 ribu rakyat Kelantan akan sambut dia, tapi hasilnya...


Kahkahkah! [baca sini]

Ada ke paksa orang datang ceramah dia..

Jom layan ceramah Mustapa Ali pulak!



Baik punya ulamak!

Tolak PAS dalam PRU13, jangan biarkan ularmak plastik terus menipu kita...


YY : Bongok punya PAS 2013 ke 2014..?


16 comments:

Anonymous said...

kalo puluh2 ribu org dtg sekalipun bukan semuanya mengundi kat Putrajaya. malah bukan semua mendaftar sebagai pengundi pun. ramai juga orang2 BN yang dtg saja nak tgk apa lagi yg puak2 ni nak kelentong rakyat

Anonymous said...

pinggiran putra mmg ramai geng PAS pun. gua kakitangan kerajaan, mmg semak sejak puak ni masuk..ramai dari pantai timur je.

Anonymous said...

bongoknyer post korang nih....dh memang dr dlu g pas wat cam 2...ahli2 wajib kna g....len r be-end...penjawat awan yg pksa kna g...len kali nk men blog...jgn wat nmpk memperbodoh dri kan....pasal ramai undi or x...lu tunggu r pas pru13...byk dh cawangan umno putus asa der...dr lwn pr...bek sokong...untung gak....harap umno...brim rm1200..4 kali aes...gst sket...habes kikis poket rakyat...

Anonymous said...

dulu WAJIB hadir ke BERSIH skrg ke ceramah pun WAJIB. Lepas ni kaunseling bini orang jam 3.00 pagi pun PAS akan WAJIBKAN. Kahahkahkahkah

Anonymous said...

ya allah berilah kemenangan kepada yg berlandaskan islam..aamin..

Anonymous said...

Terima kasih kerana mengesahkan. Pesan kt setiausaha tu taip surat tu semak lah betoi2. Buat malu je tahun pun silap. Kahkahkah!

Anonymous said...

CAKAP MULUT BERGELOMANG DOSA.
INI ZINA YANG NAMPAK, YANG TAK NAMPAK.
YANG DI LUAR NEGARA .
CAKAP BERDEGAR DEGAR FASAL ISLAM.....
BUKTIKAN. JUNJUNG ALQURAN.

TUA TAK SEDAR DIRI....NASIB TAK MAMPUS KAT CELAH PEHA.

MASIH ADA MASA UNTUK TAUBAT......ATAU MINTA AMPUN KAT NIK AZIZ.

Nadine said...

Yg nyata, yg berlandaskan Islam bukan lagi pas. Org pas tak boleh terima kenyataan ka sbb otak dah lembam asyik dengar ceramah org gila (nak berkuasa) dan tak mau berfikir.

Aku orang putrajaya said...

E'eehhhh... Terpaksanyaaaa...
Kalau dipaksa, bunyinya macam ni:
"SEKIRANYA TUAN DIDAPATI TIDAK HADIR KE CERAMAH INI, TUAN AKAN DIKENAKAN TINDAKAN TATATERTIB, SERTA DI LUCUTKAN JAWATAN".- Ini barulah PAKSA!!

Kalau setakat perkataan DiWAJIBkan?? takda maknanya aku rasa terpaksa. Habis tu takkan nak cakap, semua ahli di SUNATkan hadir. Atau, DIHARUSKAN hadir? gitu? gitu ke?

Aku orang putrajaya said...

E'eehhhh... Terpaksanyaaaa...
Kalau dipaksa, bunyinya macam ni:
"SEKIRANYA TUAN DIDAPATI TIDAK HADIR KE CERAMAH INI, TUAN AKAN DIKENAKAN TINDAKAN TATATERTIB, SERTA DI LUCUTKAN JAWATAN".- Ini barulah PAKSA!!

Kalau setakat perkataan DiWAJIBkan?? takda maknanya aku rasa terpaksa. Habis tu takkan nak cakap, semua ahli di SUNATkan hadir. Atau, DIHARUSKAN hadir? gitu? gitu ke?

Anonymous said...

Arah ahli tak apa... Jgn arahkan kakitangan kerajaan sudah... Teringat kerja kerajaan dahulu.... siap tulis, kedatangan diwajibkan, jika tidak tindakan tatatertin akan dikenakan..

Anonymous said...

Bayangkan admin lepas mati pun dosa free berterusan Azab Allah dalam kubur..sbb apa.. sbb sumbangan menyebarkan fitnah (dosa besar-sesuatu yang tak sahih) siap ditokok tambah lagi kat video tu..bg penyedap ceritala kan.. tanggunglaa.. Allahuakbar takutnya..

Anonymous said...

ceramah tu tahun depan la...awalnya bg arahan...

hahahahahaha

-smh-

Anonymous said...

mengikut tarikh ceramah tu akan diadakan pada 17 April tahun 2014, masa tu putrajaya sudah ditawan oleh pakatan rakyat, husam musa dah jadi ahli parlimen putrajaya. tapi macam mana blogger ni boleh dapat gambar ceramah sedangkan ceramah belum diadakan??? nampak sangat blog ni penipu. dasar perjuangan umno-bn, penyebar fitnah, penipu, perasuah....

Anonymous said...

BODOHHHH LAAA OWNER BLOG NIE.

BUAT AYAT BAIK2 SIKIT BOLEH TAK??
KO TAU TAK APE MAKSUD PAKSA??

AK NIE ORG PINGGIRAN PUTRA.
DAN AK PERGI CERAMAH TAWAN PUTRAJAYA TU. SAMBUTAN MEMANG SGT2 MENGGALAKKAN. TERSANGAT2 RAMAI YG HADIR MASA TU TANPA DI PAKSA.

KO JELES KAN?? BOLEH BLAAAAHH

daron said...

Aduhai..bodonye tokey blog nih...ak baca pun malu..kalo bodoh tu diam2 sudah..jgn tunjuk sgt..ak pun umno jgk,tp berkmpenlah guna otak n minda yg bersih..memalukan umno je..bodoh sekali lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...