BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, April 30, 2013

#GE13 Dakwat Kekal : Siapa Anggota Tentera dan Wanita Yang Buat Demo Bersama Nurul Izzah Tadi? - @PDRMsia Kena Siasat!


Gambar daripada laman facebook mendedahkan wajah anggota tentera yang mendakwa dakwat kekal  proses pengundian hari ini boleh dicuci dalam sekelip mata. ATM dan PDRM patut siasat identiti anggota dan apa hubungannya dengan pemimpin PKR.

Pendedahan video demontrasi oleh anggota PDRM yang turut mengundi hari ini menunjukkan hasil sebaliknya. Kerana masih terdapat kesan dakwat walaupun berkali-kali di gosok, sebagaimana disiarkan di blog Harapan Esok :



Kenapa tidak hilang sebagaimana gambar yang disiarkan di laman-laman pro pembangkang?

Gambar geng-geng Pakatan Rosak, lihat kuku mereka putih bersih dan berseri-seri :

JAM JELAS MEMAPARKAN WAKTU 7.55 AM tapi...
 PUSAT MENGUNDI BUKA PUKUL 8.00 AM?
Kahkahkah!

Pusat mengundi belum buka jari sudah dicalit dakwat?

Tak hairanlah cubaan mencuci dakwat menggunakan sanitizer tersebut sebagaimana yang dillakukan oleh anggota yang mengundi pagi tadi untuk membuktikan kebenaran dakwaan Nurul Izzah & Tian Chua menunjukkan hasil sebaliknya.


Tadaa!!...

Jangan salahkan kata 'guna thinner cap ayam memang tak hilang'.

Apa nak buat dah label thinner tu memang cap ayam.

Hahaha...


YY : Gelak tengok twitter Izzah kata cuci guna dettol pun hilang. kehkehkeh!

12 comments:

Anonymous said...

Dah buat salah..tuding jari kat orang..kata pakatan pulak yg reka cerita..siap ugut suruh pegawai atm disiasat..ini la mangkuk BN punya perangai..tak habis2 bangsat....cuba SEKALI belajar mengaku buat salah....ingat manusia x selalunya sempurna....akhirnya terdedah juga....

YY said...

Mangkok bertingkat-tingkat,

Faham minta siasat dakwaan anggota tersebut. Bukan mintak dia dikenakan tindakan. Bongok!

Faham dulu sebelum komen, sebab ramai anggota dakwa tak hilang dia dakwa hilang. Kalau bongok pun biarlah bertempat.

BN mmg tidak sempurna, siapa kata sempurna & yg mintak dakwat kekal tu PR bkn BN.

Bongok!

:)

Anonymous said...

Woi anon 8:39 kau la bodoh nak mampus kecik -kecik tak nak mampus dah bukti depan mata tak percaya. Video Chinadoll, Stopa Spender, pasir Selangor, keluar jel boleh beli cash rumah Segambut dan banyak lagi pun masih jilat kaki Jubor

Anonymous said...

Dasar Penghasut!! oiii hormat sikit lah. SPR dah compromise guna dakwat kekal untuk mengundi kali ni. Kalau kau nak sangat, lepas ni biar SPR letak baldi dakwat kat Pusat Mengundi. Lepas tu pengundi macam ko tu rendam tangan sampai ke lengan dan kaki sampai ke betis tengok mcm mana pulak ko nak gonyoh tangan ngan kaki ko tu supaya bersih tak ada tanda.

Anonymous said...

Spr dan bn pun bongok..yang pegi proceed dgn dakwat kekal tu nape???sistem yang dulu pun dah okay... However I tetap vote bn..

Anonymous said...

SPR memang bongok...dan bodoh...betul...mengapa pakai kaedah kuno nih!...negara mundur je yg nak pakai...mereka senghaja nak cari kesalahan...sebenonya jenis ink-ink nih memang boleh padam pon...dari segi kimia ada caranya....Kalo betul supaya tak hilang..aku rasa SPR gunakan pisau gelette...goris sikit kat tangan..insyaalah 7 hari masih ada kesan...

Anonymous said...

memang dasar bangang blogern umno ni nak pertikai pulak jam orang,memang tadak akai punya bloger

cek mek molek said...

nampak macam nak bela spr aja apasal kalau dah janji tahan tujuh hari biar la betul 7 hari ini 2 jam dah bulih cuci, kalau takut kalah cakap la tak kira sapa kalau tipu tetap tipu

Anonymous said...

orng nak guna biomatrik taknak, pastu nak salahkan spr... lancau...

Anonymous said...

bukan ke mlm td TV3 dah siarkan pasal mamat tentera tu..dia pun dah buat statement...yg dia dipergunakan...

adik aku polis..aku tanya dia smlm..ilang tak..dia jawab tak ilang 100%..mcm inai kesannya...

kalau la tak nak ilang 100%..maknanya dakwat tu menghalang laluan air utk wuduk...

p/s takde sapa plak nak pertikaikan mamat tentera tu nya statement dlm tv3??

-smh-

Anonymous said...

Memang kau ni yang bodoh ...bahalol ...anak tak sedar dek untung... Sejak dalam perut Mak kau lagi kerajaan dah jaga kau tau tak bahlol lahabau...

Anonymous said...

Guna dakwat kekal pun salah, dulu guna sistem biometrik kata salah jugak.....emmmm apa kata pasni ni sape dah mengundi potong je jari terus....tu confirm kekal habis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...