BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, April 23, 2013

#GE13 Taib Serah Borang - PAS 'Ampunkan' Segala Skandal & Penyelewengan Muhammad Taib?


PAS telah ampunkan segala dosa dan kesilapan Muhammad Taib kerana sebaik saja masuk PAS anda ibarat bayi yang suci dan terpelihara dari sebarang dosa dan noda?

Kahkahkahkah!

Mungkin ini pegangan bloggers dan penyokong PAS dan PR, kerana sesiapa sahaja bekas Menteri atau nama-nama besar dalam UMNO yang menyertai mereka, golongan ini dijulang dan dijilat umpama 'hero'.

Justeru itu menjadi kewajipan saya untuk bertanyakan kepada PAS apakah segala dosa dan skandal yang dikatakan oleh mereka membabitkan Muhammad Taib satu ketika dulu telah selesai sekaligus PAS menganggap Muhammad Taib tidak terlibat sebarang penyelewengan?

Baiklah, mungkin blogger bongok PR lupa apa yang pernah mereka dedahkan mengenai Muhammad Taib, jadi sewajarnya beberapa artikel silam yang ditulis oleh bloggers PAS kita paparkan semula :

Artikel MiloSengal :

ARTIKEL PENUH [KLIK]

Bapak rasuah dan kaki betina!

Bukan saya kata blogger PR yang nyatakan perkara tersebut, malah Muhammad Taib turut dikatakan mempunyai skandal dengan Ummi Hafilda, skandal yang membabitkan seks.

Lagi tuduhan pembangkang kepada Muhammad Taib :

Artikel penuh [KLIK]
Tak cukup, kita bagi satu lagi artikel yang mengaitkan Muhammad Taib yang pernah ditulis dan disiarkan sejak tahun 2001 - 2011 :

ARTIKEL PENUH [KLIK]

Selain itu sekitar 2011-2012 pembangkang mendakwa agar Muhammad Taib disiasat di atas tuduhan pemilikan harta melampau kerana pada waktu itu pembangkang mendakwa harta Muhammad Taib yang melampau bukan daripada gaji dan elaun sebagai Menteri Besar.

Kekayaan Muhammad Taib ialah RM 30,831,306.15. Ini adalah harta yang dimaklumkan dalam kenyataan bersumpah beliau. Malah pembangkang mendakwa harta kekayaan yang melampau ini adalah atas unsur rasuah (bukan aku kata pembangkang kata 2011 ok!).

Muhammad Taib turut memiliki pegangan saham melebihi 74,500,000.00 juta ringgit tidak termasuk tanah dan akhir sekali skandal Muhammad Taib yang ditahan di Australia kerana gagal mengistiharkan pegangan tunai melebihi 1,000,000.00 wang campuran mata wang asing.

Apa jadi dengan semua tuduhan dan dakwaan ini wahai PAS?

Nak tahu apa PAS kata terhadap semua tuduhan, penyelewengan dan rasuah yang dulu PAS sendiri kata Muhammad Taib terlibat?



Kahkahkahkah!

Kepimpinan PAS enggan mengulas mengenai tuduhan yang terpalit ke atas Muhammad Taib di masa lampau. (Tuduhan yang PAS sendiri palitkan kepada Muhammad Taib)

Muhammad Taib masuk PAS ada sebabnya...

Sebabnya mencari nikmat 'tamparan wanita'...

Mana boleh taja percutian tanpa merasai nikmat 'tamparan wanita'

Bukan aku kata Muhammad Taib ni kaki betina...

Milo Suam yang kata ok!

Apa yang saya nak sampaikan di sini adalah, anda boleh berzina, makan rasuah, menyeleweng, songlap harta, bawa keluar wang dan bapak jenis korupsi sekalipun.

Dosa dan noda ini akan terhapus sebaik sahaja anda menyertai PAS...

PAS sanggup kutip segala bekas pemimpin UMNO korupsi (pembangkang kata) seperti Muhammad Taib, Kadir Sheikh Fadzir semata-mata mahu menjatuhkan UMNO?

PAS dari parti Islam bertukar menjadi kebajikan, dari kebajikan kini mereka angkut segala jenis 'sampah' politik.

Parti Angkut Sampah...

Bongok mereka yang tuduh orang tu menyeleweng, dia juga yang jilat...

Arios!



6 comments:

Anonymous said...

Blogger MiloBasi dan seangkatannya taknak komen ke. Terbaik bro!

nazirule ideham said...

Puak macai dah gelabah,umno semakin tak relevan..haha,dgrnya minggu depan ade sorg lagi senior umno nak masuk pas.kikiki

Anonymous said...

pas macam tong sampah dah le ni......semua org2 yg kecewa & expired semua diangkut..kemajuan ke itu???kih..kih..kalau rasa2 dosa dah banyak..boleh masuk pas...tok guru boleh kasi ampun....

Anonymous said...

UMNO masih ada 3+juta ahli, kalau nak lagi yang tak boleh pakai bawalah lori sampah dan kutiplah seribu dua lagi! ok.

Anonymous said...

mat taib tu bagi free je kat pas. bukan ada untung pun dok dlm umno..hahaha

nazirule ideham ... cuba ko tengok balik kualiti individu yg keluar umno sokong pas & kualiti individu yang keluar pas/pkr sokong umno umno...tengok! tengok!

Zuhairi Nizam said...

Muhammad Mohd Taib ni kecewa sbb tak dpt ape yg dia nak.. cuba tengok Dato' Hassan Ali yang keluar Pas sbb pertahankan kalimah Allah dr peringkat akar umbi tp kena pecat dgn Pas. Pas sebuah parti yg lalok.. PAS : Parti Angkut Sampah .mmg kena sangatt lah. hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...