NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, March 18, 2013

[VIDEO] : #PKRGangster - Kacau Ceramah Zulkifli Nordin



Mungkin ini yang dikatakan 'politik matang' ala PKR - ceramah YB Zulkifli Nordin nampaknya diganggu oleh kumpulan lelaki seramai 60 orang yang berpakaian PAS dan PKR. Tetapi mereka lupa bahawa perkataan-perkataan yang dilemparkan terhadap UMNO sebenarnya adalah perwatakkan mereka sendiri.

Nampaknya pengikut Anwar Ibrahim di Permatang Pauh mula gusar, kerana kini difahamkan pengaruh Anwar Ibrahim di kawasan tersebut semakin berkurangan lebih-lebih lagi kegagalan beliau menjawab kaitan beliau dengan Misuari mengenai isu Lahad Datu.

Jadi tidak hairanlah kumpulan 'gangster' dikerah untuk menggangu perjalanan ceramah YB Zulkifli Nordin, kerana jika tidak diganggu mungkin jumlah 600 orang yang hadir mendengar ceramah tersebut bakal menjatuhkan air muka Anwar Ibrahim di kubu kuat sendiri.

3 comments:

Anonymous said...

600??hihihi 60 pon xsmpai ade hati ngaku 600..puii

Anonymous said...

pukimak punya berita,yang orang ramai marah ialah sekolah digunakan oleh umno pukimak untuk progtam politik,,hang yang komen bangang 60 orang pun tak sampai itu ialh yang pecacai umno yang dok dalam dewan tu,,kalau dekat luar sekolah ,hang tanya lah kat polis yang mai kontrol orangramai yang bantah tu,,,memang umno sentiasa bodoh dan memperbodohkan pengikutnya,

Unknown said...

Salam tuan..
Mohon Pautkan link blog saya di bloglist tuan... Blog tuan telahpun saya pautkan didlm bloglist saya..Tq

http://aktiviskepayangjr.blogspot.com/

Demi Agama Bangsa dan Tanah Air Kita Sokong Najib Razak !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...