NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, March 7, 2013

Hipokrit & Cemburu Terhadap Lelaki, Surat Bukti Wan Azizah Tak Layak Sebagai Presiden PKR!


Wan Azizah tak layak menjawat jawatan Presiden Keadilan Rakyat kerana sifat cemburu!

Malah Wan Azizah dengan bantuan Nurul Izzah dikatakan sanggup menghancurkan siapa sahaja yang mempunyai hubungan rapat dengan Anwar Ibrahim.

Itulah kandungan di dalam sepucuk surat yang ditulis oleh Setiausaha Politik Zuraida Kamaruddin, Mohd Fareez Kamal Iltidzam di mana Fareez Kamal meminta campur tangan Hadi Awang untuk menasihati Wan Azizah supaya berundur dari jawatan Presiden PKR menjelang PRU13.

Paparan surat bertarikh 4 Mac 2013 iaitu tiga hari yang lalu didedahkan oleh RPK, Malaysia Today :


Buat pertama kali saya bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Fareez, bagi saya Kak Wan memang tidak layak memegang jawatan Presiden PKR.

Pertama walaupun Keadilan ditubuhkan olehnya pada 4 April 1999 dia sebenarnya menjadi ahli politik atas desakan pengikut totok suaminya Anwar Ibrahim, yang ketika itu dipenjarakan atas tuduhan meliwat Sukma dan Azizan.

Gambar ketika wanita hipokrit bertudung ini mengumumkan penubuhan ADIL
Kedua Kak Wan sebenarnya manusia hipokrit yang menipu kaum ibu di dengan air mata, hanya bermodalkan air mata inilah dia mampu pertahankan kerusi Permatang Pauh dalam tiga pilihan raya!

Bukan sahaja kena kencing dengan suaminya, pendek kata orang Permatang Pauh hidup-hidup kena kencing dengan imej dia waktu itu.

Sifat hipokrit Wan Azizah juga terbukti apabila pendedahan emel yang meminta supaya penulis teks ucapannya mengubah teks supaya menaikkan kemarahan rakyat dengan memasukkan pelbagai pembohongan.

Rujuk paparan emel di bawah :




Ketiga Kak Wan menghina wanita bertudung kerana kerap kali mempertahankan konon suaminya tidak terlibat dalam kegiatan seks di luar tabie.

Jika benar Anwar Ibrahim bukan jenis lelaki yang menyukai lelaki jambu kenapa Kak Wan cemburu luar biasa kepada lelaki yang mempunyai hubungan rapat dengan Anwar?

Dia sanggup menipu berjuta wanita di Malaysia dengan imej warak, tudung, sopan, lembut puii!, walhal di dalam dirinya penuh dengan kejahatan sehingga ahli PKR sendiri melihat dia tak layak menjawat jawatan no.1 dalam parti.

Berjuta wanita ditipu di sebalik imej ini!
Akhir sekali meneliti kandungan surat yang didedahkan RPK, apakah yang saudara fikirkan pada waktu ini?

Dalam kepala saya hanya satu, iaitu tuduhan liwat yang dikenakan ke atas Anwar Ibrahim selama ini, bukanlah satu konspirasi BN. Sebaliknya Anwar Ibrahim benar-benar mempunyai nafsu terhadap lelaki jambu.

Dibebaskan oleh mahkamah bukan bermakna dia tidak meliwat!

Errr.. agak-agak apa jawapan balas Presiden Hadi Awang terhadap surat itu!

Jeng...jeng...jeng!

5 comments:

Anonymous said...

Imej baik tak bermakna hatinya baik. Renung-renungkan!

Anonymous said...

Apa yg kamu nk percaya itu kamu punya pasal.Bloggers PR menyampai kn,aspirasi rakyat tk seperti bloggers UBN dok bercerita hal yg tk tentu hala kerana bagi korang politik hanya lh berkisar dgn Anwar Ibrahim.Anwar itu lh, Anwar ini lh.Sewaktu dia di dlm penjara,fitnah terhadap ny berterusan.Cuma aku nk ingat kn,betul atau tidak apa yg di laku kn ny,kamu telah menempah tempat kamu di dlm NERAKA.Jgn ingt klau kamu tersilap kamu blh bertaubat,dosa sesama manusia tidak akn di ampun oleh Allah selagi kamu tidak di ampun kn oleh org yg kamu fitnah.Firaun itu sendiri sewaktu dia sdg tenggelam,di sumbat oleh malaikat mulut ny dgn pasir utk menghalang ny dr menyebut nama Allah.

YY said...

Anon 12.01,

Kau siapa nak tentukan syurga neraka utk org? Bahlul!

Anonymous said...

Fitnah atau Betul, Wallahu a'lam.
kalau betul tuduhan begini, diharapkan diberi hidayah dari Allah.
tapi kalau salah, meaning ni semua fitnah, free free je dapat dosa tambahan.
ingatlah, Allah Maha Mengetahui

Anon 11:30,
"imej baik tak bermakna hatinya baik."
samelah dgn "bertudung tutup aurat, tak bermakna perempuan tu baik" or "pakai tudung tak semestinya baik"
- tapi dengan bertudung, wanita tu dah terlepas dari seksaan dan dosa mendedah aurat. renung renungkanlah

YY,
-bahasa melambangkan bangsa.
-"Maksudnya: Maka berbicaralah kamu berdua kepadanya dengan kata-kata yang lemah-lembut, mudah-mudahan ia ingat atau takut"
Surah Thaha :ayat 44
-"Maksudnya: Dan bersederhanalah kamu dalam berjalan dan lunakkanlah suaramu. Sesungguhnya seburuk-buruk suara ialah suara keldai"
Surah Luqman: Ayat 19
-"Barang siapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat maka hendaklah dia berbicara yang baik atau diam sahaja"
Hadis riwayat Bukhari

Anonymous said...

HAHAHA,

Anon 12.01 kata blogger PR menyampaikan, blogger BN cerita yg bukan-bukan. Aku nak tanya blogger mana yang sebar gambar super impose Najib dgn Altantuya? Bkn blog PR eh itu wakil rkyat PR. Blog mana yg fitnah gambar Sultan Sulu dtg perhimpunan Agung UMNO? oh blog PR. Aku rasas blog PR lagi byk fitnah, ko baca YY tulis tu pendapat peribadi dia. Lagi satu dia kata Kak Wan hipokrit tu berdasarkan emel Kak Wan sendiri suruh naikkan kemarahan rakyat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS
Pembekal Barangan Original Pasukan Kelantan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...