NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, February 7, 2011

Totok PAS Yang Sambut Anak Depa di LCCT.

Sebentar tadi kumpulan pertama pelajar dari Mesir selamat tiba di LCCT.

Kumpulan seramai lebih kurang 700 orang itu disambut sendiri oleh Perdana Menteri DS Najib serta Timbalannya Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Lebih 2000 keluarga yang menunggu anak mereka pulang. Alhamdullilah anak-anak mereka sampai dengan selamat berkat usaha kerajaan.

Tapi bila kita tengok gambar ini, apa yang saudara dapat lihat? Seolah-olah suasana Pilihanraya Kecil pula.

Kah Kah Kah.. Kalau dah totok PAS memang totok. Payung PAS pun mereka tak sanggup tinggalkan.

Hidup Pakcik Totok PAS!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

11 comments:

JKKKK Kota Sarang Semut said...

bangsat punya bangsa PAS..x sedar diri!!!!!

Anonymous said...

Xpe bro..kalo cakap pasal jasa ni mmg x tertkira jasa BN atau UMNO..nnti terlebih cakap kata kita riak pulak..!!semoga Allah akan terus bagi BN pegang kerajaan pusat.!!kepada totok paSIAL tu kalo xnak puji pun berterima kasih ajela....lepas ni jgn pulak nak kata minta bantuan dari BN haram pulak..kang x pasal2 anak2 awak semua jadi haram..buat ponat jea belajar agama di Mesir..kah..kah..kah..

Sudir said...

Takpe ler.. dia tak sempat nak beli payung lain agaknya.. Janji Kerajaan sudah ditunaikan.. Rakyat sudah didahulukan.. Diaorang nak gigit balik Kerajaan terpulang kepada diaorang.. Tapi sendiri mau ingat la..

Anonymous said...

Ops Piramid adalah misi penyelamatan terbesar negara.. bukan kecil anak.. bukan dekat macam pergi seberang.. logistic nightmare bagi negara lain, tapi dengan lancar berjaya diharungi Malaysia.. Syabas!!!

Anonymous said...

Syabas PM,TUDM,TH,MAS,AIRASIA,dan semua yg terlibat. Tidak pernah terbayang perkara ini boleh dilaksanakan dengan jayanya....

Double Y said...

Terima kasih sahabat-sahabat yang sudi singgah dan memberi komen.

Saya sangat hargainya...

Anonymous said...

Nasihat orang tua.. Kalau tak ada benda yang baik untuk diperkatakan, lebih baik sahaja diam.
Tindakan puak PAS makin menunjukkan bagaimana hati mereka tertutup dan hidup mereka gelap tanpa cahaya iman.

Tak kiralah, samada pelajar Malaysia tu anak PAS atau apa sahaja, mereka adalah warisan negara yang perlukan bantuan.

Syabas kepada semua pihak yang bertungkus lumus menjaga dan membawa mereka pulang ke Malaysia. Usaha mereka bukan sesuatu yang mudah dan hasilnya hanya dikecapi melalui kerjasama antara semua yang terlibat. Adalah menjadi harapan semua rakyat Malaysia supaya dakyah buruk tidak akan mematahkan semangat mereka untuk berbakti. Wassalam.

Anonymous said...

Rakyat UK yang dibawa pulang ke negara mereka kena bayar 300 pound seorang atau RM1500 untuk tambang sahaja tak termasuk makan minum. Kerajaan diaorang tak buat apa, hanya syarikat penerbangan yang beria ria bekalkan kapalterbang dengan perlu dibayar, itupun tak ramai yang dapat balik. Pelajar Malaysia dapat balik percuma dengan segala visa, tambang , makan dan tempat tinggal dibayar orang kerajaan. Kalau tak berterima kasih jugak, tak tahulah manusia macam mana diorang ni

Badut Rakyat said...

ni lah dia x sedar untung..kerajaan dah tolong lepas ni caci kerajaan lagi..adoii....

Anonymous said...

Baru pulang ... bawa lah cerita betul2 buat orang PAS ini supaya sedar apa yang boleh berlaku kat Malaysia kalau kita asyik mainkan isu agama demi kepentingan politik.

Allah mudahkan hidup kita, tapi yang menyusahkan hidup ini adalah kita sendiri.

Baru pulang... dah dengar dah.... siapa nak biaya hantar pulang nanti. Baru tahu siapa nak dirayu. Masa PRU 12 pangkah BULAN. Bila nak hidup minta pertimbangan DACING. Renung-renungkan lah.

Cuba minta balik naik ROKET bole ke ? Itu pun kalau tak takut LEBAM MATA.

Anonymous said...

hati orang pas ni sama macam kominis..
sesaorang itu bila dah kominis...sampai bila pun jiwa tetap pada kominis...
tengok saja yang kat p.pinang tu.
orang pas pun macam tu...sampai mati pun jiwa mereka tetap pas...
sebab itu nik ajis dan dan lim kit siang bolih berpelokan.
pas dan kominis adalah sama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...