BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, February 11, 2011

Pelajar Dari Mesir di Upah RM60 Untuk Burukkan Ops Piramid.?

Ini petikan saya ambil daripada facebook saudara Eizwan Abdullah.

Katanya para pengawai yang mewakili kerajaan PAS Kelantan telah mengupah pelajar-pelajar Kelantan yang baru kembali dari Mesir sebanyak RM60 setiap seorang.

Pelajar-pelajar ini harus mengeluarkan kenyataan yang buruk mengenai Ops Piramid supaya menampakkan kegagalan usaha kerajaan dalam misi tersebut.

Eizwan Abdullah mendakwa modus operandi mereka adalah, memberikan wang sebanyak RM60 setiap seorang pelajar lepas itu mereka menghasut pelajar-pelajar ini supaya memburuk-burukkan usaha kerajaan.

Saya tanya lagi betul ke dakwaan kamu ini Eizwan Abdullah? Beliau jawab, "saya berada di airport, ketika pengawai PAS membahagikan wang tersebut."

Keji sungguh totok-totok PAS punya perangai. Bukan sahaja mereka tidak berterima kasih dengan usaha yang dibuat kerajaan.

Patutlah beria benar pelajar-pelajar berfahaman totok PAS ini memburukkan usaha kerajaan. Rupanya sudah disuap dengan RM60 seorang.

Besar benar nilai RM60 pemberian PAS berbanding dengan usaha kerajaan membawa mereka keluar.

Totok PAS ini belajar tinggi-tinggi pun tuan/puan tetap totok. Fikiran mereka terhadap kerajaan tetap buruk.

Elok tinggalkan sahaja golongan ini di Mesir biar terus tersepit dalam pergolakan di sana.

Lagi pun mereka suka berjihad. Tak gitu wahai saudara pembaca?


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Anonymous said...

mesti dari peruntukan 120k.. takde la banyak mana diperlukan untuk bantuan menyelamat, selebihnya habis kat tembolok PAS jugak..

Anonymous said...

kalau betul la apa yg saudara Eizwan Abdullah tulis dalam fb tu, minta beliau tulis dgn "saya brsumpah dmi Allah bahawa tidak menipu...minta allah turunkan bala jika saya berbohong..." lebih kurang laaa.. BERANI,TRY LER ....baru saya percaya! kalau tak, mmang Eizwan Abdullah penipu/putar belit jer...

lidey lim said...

rm60 tu umpama 60k kut... ha ha.
aloh kaw kes camni nak sangat suh sumpah... geng pas duk bawak cita peburuk kerajaan tak suh sumpah pon tentang apa yg depa cakap tu benaq ka dak...

camtu lah. bangkang tetap bangkang. tak bangakang tak dipanggil pembangkang lah kan. ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...