NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, February 5, 2011

Pemimpin UMNO di Tangkap 'Doggie' Isteri Orang?

                                     Gambar penyeri artikel semata-mata

Isu Adun Selinsing dengan Adun Perupok belum lagi terjawab, kali ini tersebar di beberapa blog pro Pakatan bahawa ada kes di mana seorang individu yang berjawatan dalam UMNO dikatakan ditangkap ketika sedang syok 'doggie' isteri orang.

Individu ini dikatakan berjawatan sebagai Ketua UMNO Puchong Perdana, dan emel ini telah pun tersebar sejak 2 Februari yang lalu.

Sama ada benar atau tidak dakwaan yang dibuat oleh individu bernama Alangazizsham itu soal kedua, apa yang penting sekarang individu yang didakwa dalam emel ini hendaklah tampil memberikan perjelasan atau pun membuat penafian dengan segera.

Ini kerana kes sebegini boleh menjejaskan sokongan dan reputasi UMNO serta mungkin boleh digunakan sebagai satu 'point' untuk pembangkang menyerang kerajaan dalam PRU yang akan datang.

Individu ini mendakwa anak perempuan beliau sendiri saksi kejadian, beliau juga mendakwa sempat merakam gambar aksi tersebut. Serta ada membuat laporan di Balai Polis Bukit Puchong.

Jika ditanya pendapat saya, adakah saya percaya akan kes ini. Buat masa ini saya tidak mampu menjawab. Kerana kita perlu selidik dengan lebih mendalam sebelum membuat sebarang komen di atas isu ini.

Buat masa ini saudara pembaca teliti terlebih dahulu emel di bawah ini yang disebar di beberapa blog Pakatan.

Adakah emel ini sengaja direka untuk menutup kes Adun Selinsing dan Adun Perupok yang gagal bersumpah sehingga ke hari ini?

Adakah emel ini direka untuk menjatuhkan Ketua UMNO Cawangan berkenaan memandangkan individu yang menulis emel ini mendakwa dirinya sebagai ahli UMNO SEBELUM INI.?

Korang baca la emel ini di bawah ini :

Nanti kita bongkar!

"Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar

Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com"


Sumber : rubbertapperz




 

11 comments:

Anonymous said...

sebagai blogger , kena periksa dulu berita yang disiarkan.....kalau meragukan baik tak payah siarkan...

kan pengirim email tu ada sertakan no tel...anda boleh hubungi dia..

Double Y said...

Besok kita hubungi. Balai Polis tu sekali kita hubungi.

abdul salleh said...

untuk makluman,UMNO Puchong Perdana,bukanlah bahagian,UMNO Puchong Perdana adalah cawangan sahaja.Di Puchong Perdana terdapat 2 Cawangan,1 Cawangan Puchong Perdana,1 lagi cawangan Jalan Perdana. Ketua Cawangan Umno Puchong Perdana bernama Ariss bin Hamid,manakala ketua cawangan Umno Jalan Perdana bernama Ariffin bin Othman..
tak pernah dengar pulak nama rosli bin alias ni?

Double Y said...

Terima kasih Encik Abdul Salleh, maklumat yang sangat berguna.

Abdul salleh said...

untuk makluman juga, ketua cawangan Puchong Perdana ada FB
http://www.facebook.com/people/Alias-Bin-Rosli/100000467002414#!/profile.php?id=100000510363696

cume confuse,kenapa ada nama alias bin rosli di situ...

Double Y said...

Facebook nama Aris Hamid, tp link ada Alias Rosli?

Pelik..

Takpe esok kita cek dengan pengadu dalam emel ini. Itu pun jika nombor telefon tersebut bukan nombor palsu. Nak call sekarang orang tgh tido.

Anonymous said...

Kalau dibaca emel penghantar tu seolah seolah penulis itu membuat fitnah mana muking isteri dia sendiri sanggup biarkan berzina dan biarkan melakukan nya dengan disaksikan olih anak dia sendiri dan tiada saksi lain sepatut nya penulis itu bertindak cepat untuk menghalang berlaku nya zina tapi sipenulis menanti dan melihat adengan porono bersama anak nya bagus lah biar bini sendiri di kudakan org dasar pembuat fitnah lepas anak kau pula dikudakan org baru padan muka kau.

Anonymous said...

Manusia Allah jadikan pelbagai sikap dan fahaman. Ini semua supaya akal fikiran dan digunakan.
Penghantar email ni mungkin dah tak up btgnye.. so kena tgk dan upah org untuk memuaskan nafsu bini.. kerana dia tgk dan menjadi saksi bini dia berzina.. Inilah lelaki dayus.. biarkan isteri berzina depan mata.. aku dah lama aku potong aje anu lelaki tu..

Anonymous said...

minta maaf lari dari tajuk.
kami rakyat selangor tidak setuju duit rakyat selangor digunakan untuk
membela pengkhianat sultan kami..

Anonymous said...

saper yg bikin dosa...saper yang mengfitnah...saper yang membuat fitnah??? BN dah lama buruk peragai.. tngok laa bekas TPM nuar brehem dulu...kaki liwat tersohor.. ada yang x percaya? kalau silap tuduhan tu, maknanya BN sial gak,coz tuduhan liwat oleh dato kodir mantan(or kalte sebut menatang!)..so, ni yang aku kata ke dua2 sipenuduh dan tertuduh pun bahlol.. ngkorang nampak tak moral/pengajaran dlm story liwat ni??? komen laaa...pasni aku jawab!!!

Abd Razak said...

kepada org yg menhantar fitnah ini saya kata awak lah pemfitnah yg dunggu..mana mungkin siperlaku berpeluk cium dalam balai polis..muka babi saja yg berani berpeluk cium dlm balai polis..nak kena teranjang dgn polis..bodoh betul nak buat fitnah pun..reka laa cerita yg mamtap biar nampak real sikit..benggappp!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...