NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, February 26, 2012

Kerana Badrol Amin Ditangkap Khalwat - Himpunan Hijau Dibatalkan?


Sahabat blogger JOMO MALAYA (mesti idola mamat ni PapaGomo nama pun nak sama je hahaha!) - melaporkan sambutan terhadap ceramah Himpunan Hijau oleh Anwar Ibrahim di Kuantan tadi amat mendukacitakan.

Malah jumlah peniaga dilihat lebih ramai daripada para pengikut Pakatan Rakyat, mungkin kerana pengikut Pakatan Rakyat malu untuk keluar dari rumah selepas salah seorang pemimpin mereka yang bertaraf OSTAT ditangkap berkhalwat bersama isteri orang petang tadi.

Dari blog JOMO MALAYA :
"Sangat menghairankan bilamana penjual digerai lebih ramai daripada mereka yang membeli... Itulah yang terjadi diawal ceramah perdana Anwar di Kuantan..."

"Kebencian rakyat yang sudah mula sedar dengan tipu daya Anwar kini sudah mula menjauhan diri daripada perjuangan Hipokrit untuk martabatkan dirinya sebagai Perdana Menteri..."

"Kalau dulu pimpinan ulama PAS sendiri belum membuat keputusan siapa yang akan menjadi Perdana Menteri kalau pakatan menang, tapi, hari ini sedar atau tidak, dalam setiap ceramah Anwar dia merayu dan berkempen bahawa dia akan menjadi Perdana Menteri Malaysia selepas ini... TAK MALU..."

"Sambutan yang sangat mendukacitakan pada malam ini telah menyebabkan Fuziah malu untuk berkempen Himpunan Hijau anti-lynas esok pagi... Malam ini saja banyak baju tidak dapat dijual...
 
Difahamkan, Penjual naik berang dengan pimpinan pakatan negeri yang tidak membantu mereka melariskan jualan baju tersebut..."
Fuziah tidak datang...? - Baca selanjutnya [KLIK]
YY : Tak malu ke nak turun dengan mesej Himpunan Hijau dalam masa yang sama pemimpin kamu ditangkap berkhalwat. Muka tampal kulit khinzir agaknya... hahaha! 


ARTIKEL SEBELUM : SMS USTAZ BADROL AMIN KEPADA AHLI PKR UNTUK HALALKAN KHALWAT?

3 comments:

Anonymous said...

ayoyoyo,kata blogger lain copy paste bla bla bla.ko pun copy paste bloger lain juga ker? dah x ada idea ker nak copy paste blogger lain?

Anonymous said...

salam,rupanya takut juga double Y ni.itulah jgn kata blogger lain copy paste.ko pun sama juga copy paste.kalau berani cuba lepaskan komen tu,x perlu simpan.mcm blogger pembangkanglah ko ni double Y.aku pun pembaca setia ko.

Yuseri Yusoff said...

Bila pulak aku tak lepas komen? haha... kalau yer pun login la ID... isk3! nk login ID pun takut?

kehkehkeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...