NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, February 26, 2012

Akhirnya Lembu NFC Kembali Menyondol UMNO...



Ingatkan kes NFC telah berjaya diselesaikan oleh blogger kita, tapi jangkaan kita nampaknya meleset, lembu NFC kembali menyondol kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sempena hari minggu, kita santai dengan menonton video bagaimana seorang matador hebat disondol dan ditewaskan oleh lembu.



Sedikit petikan Utusan Malaysia :
"Polis mencadangkan agar Peguam Negara mendakwa Pengerusi Eksekutif Pusat Fidlot Nasional (NFC), Datuk Dr Mohamed Salleh Ismail atas pertuduhan pecah amanah."
Isu yang benar-benar menyusahkan UMNO pelbagai tuduhan telah dilemparkan pembangkang. Walaupun ianya hanya melibatkan suami DS Shahrizat Jalil, tetapi yang jelas adalah nama UMNO dan barisan kabinet terus dikaitkan.

Sabarlah Kak Jat, banyak-banyakkan berdoa....


Ulang tayang drama 11 episod lembu NFC [KLIK]

YY : Jangan tuduh PDRM 'berkonspirasi' sudah... rebah ambo nanti... hehehe!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...