IKLAN BERBAYAR

N9 Kini

N9 Kini
One Stop News Portal

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, December 6, 2012

Sultan Selangor Barua UMNO - Wan Ji


Tak mahu tulis panjang-panjang, lihat paparan perbualan di antara Wan Ji atau lebih dikenali sebagai  'Pak Shaik Muka Buku' menerusi laman twitter miliknya :

Klik untuk lebih jelas

Wan Ji khawarij sejati...

Hahaha...

Arios!

9 comments:

Anonymous said...

Lucut je kerakyatan si biadap ni. Barua pembangkang mmg biadap.

Anonymous said...

Lebih biadap daripada orang2 yg membaling batu dan menikam rakyat marhaen yg mendengar ceramah?

Sultan bukan Tuhan. Hanya manusia, boleh ditegur jika budi bicara berat sebelah dan membelakangkan prinsip adil.

Anonymous said...

Sultan pon tau pembangkang kaki penipu cm kau ni.. xpatut la ckp dia barua.. abes korang ni baru nik ajis laa.. ke barua kaki peliwat.. abis yg konon ulamak2 ngan kaki peliwat korang tu bole ke kena tegur eh barua??

Anonymous said...

3 pendekar pembela sudah datang. mst geng2 perkasa/ pekida/jati dan lain2..dlm negara hnya raja gopal saja yg boleh dikutuk..lain2 kirim salam...

Anonymous said...

Mcm ni ke orang yang layak digelar sebagai ustaz? Ustaz sepatutnya tunjuk contoh yang baik. Sekarang makin ramai yang claim mereka bijak pandai agama tapi percakapan mereka menggambarkan sebaliknya. Tegurlah pemerintah itu dengan cara yang betul.

Anonymous said...

ha ha ha ,,,,habis pecacai pukimak umno naik gelabah,,,,,,

Anonymous said...

Macam-macam jenis ustaz ada di Malaysia skrg.

Anonymous said...

biasa la PAS,
bini org, jantan org, anjing org pun
kafir PAS ni sapu.
PAS kafir bukan kira org. dia kira DAP je. lebih kafir lebih bagus.

sikit lagi dia org jual la anak anak dia org kat cina DAP. kecik kecik masuk kafir sudah besar jadi lahanat mcm nik aziz. wkwkwkwkwk

Anonymous said...

Ustaz barua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS
Pembekal Barangan Original Pasukan Kelantan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...