NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, December 11, 2012

[Satira] : Single Terbaru Anwar Ibrahim Menjelang #PRU13 - Kahkahkah!


Umum mengetahui bakat yang dimiliki oleh Anwar Ibrahim...

Jadi tak salah sekali-sekala kita rileks-rileks sikit minda kita dengan video-video satira politik...

Hari-hari bagi artikel panjang-panjang pun boring jugak kan...?

Jadi kita sama-sama layan lagu dalam video kat bawah...

Mungkin lagu ini adalah sumber  inspirasi kepada pengikut tegar Anwar Ibrahim...

Hahaha...

Jangan marah...

Arios!

AMARAN : Untuk tontonan 21 tahun dan ke atas sahaja!



Pecah perut gelak!

KAH...KAH...KAH!

2 comments:

cik nadeeya said...

hahhahaha lawak2 sesuai sgt la ngn dia ngn geng2 dia ...perangai sekor2 teruk...hahahh terbek la admin.. saya akn follow blog admin tnggu post akn dtg..hrp admin pon follow blog saya jgk :) terima kasih

http://kakiblogger.mygeng.org

YY said...

Hehehe...ramai jgk yang melenting tgk ni. Tp mcm kita ckp ini satira politik saja. U follow i, i follow u back...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS
Pembekal Barangan Original Pasukan Kelantan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...