NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, February 8, 2017

RAKYAT MALAYSIA DIIKTIRAF DI PERINGKAT GLOBAL. #DinarDirham #AraiEzzra

Arai Ezzra
Mungkin ramai yang tidak sedar seorang anak muda Malaysia telah berjaya membuka mata dan berjaya menandingi kemampuan pakar dalam bidang teknologi kewangan. Azrainuddin Zainal atau Arai Ezzra melalui teknologi DinarDirham telah berjaya memenangi anugerah Most Innovative Gold Fintech Provider di Shenzen Forex Expo tahun lepas.



Walaupun teknologi yang diperkenalkan oleh anak muda kelahiran Kuala Kangsar, Perak ini boleh dikatakan baru dan tidak dikenali di Malaysia, Arai optimis dan yakin untuk membuka 100 cawangan di Malaysia menjelang tahun 2020.


Mungkin kerajaan patut membuka ruang untuk anak muda ini mengetengahkan teknologi yang diperkenalkan beliau melalui platform-platform dan juga agensi-agensi kerajaan. Jika pemain dalam industri kewangan global mengiktiraf anak Malaysia.


Kenapa tidak kita?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...