BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, September 24, 2013

Emel Panas Pembaca : Tajuddin Abd Rahman Pejuang Bangsa Atau Bang***?


Lagi-lagi kisah dari Pasir Salak...

Saya difahamkan pada sehari sebelum proses pendaftaran calon, Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak yang juga dikenali sebagai 'pejuang Melayu' iaitu bro Tajuddin Abdul Rahman telah bertindak di luar kawalan apabila dengan selamba menghalau beberapa calon exco dan AJK bahagian yang ingin mendapatkan pengesahan dari Setiausaha Bahagian (anak Tajuddin).

Lupakan kisah itu, apa hendak buat dah itu rumah dia suka hati Tajuddin lah hendak halau atau hendak pelawa tak gitu - tapi apa gila anak dilantik sebagai Setiausaha Bahagian jika ahli UMNO yang mahu mendapatkan pengesahan dari anaknya dihalau bagaikan kucing kurap...?

Boleh tahan gila Tajuddin ni..hahaha!

Berbalik kepada tajuk artikel ini iaitu - "Tajuddin Abd Rahman Pejuang Bangsa atau Bangs**?"

Tajuk yang agak kasar ini bukan datang daripada kepala otak saya, sebaliknya ia dikirimkan oleh seorang peminat Tajuddin Abdul Rahman sendiri. Sebagai mengesahkan kata-kata saya 'screen shot' di bawah adalah bukti bahawa Tajuddin Abdul Rahman sudah tidak lagi digemari oleh ahli UMNO bahagiannya sendiri.

KLIK UNTUK BESARKAN

Selain mempersoalkan di mana rumah Datuk Maharajalela pejuang terbilang di negeri Perak, pengirim turut menghantar beberapa keping gambar dan antara lain petikan emel tersebut sebagaimana tertera :



Hairan,

Kami orang Pasir Salak nak tanya Tajuddin?

Kalau benar pejuang bangsa..Apa jadi Kompleks Sejarah Pasir Salak?

Jawapannya : Rosak binasa dan rumah Datuk Maharaja Lela menyembah bumi.!!! Tajuddin biarkan...Bukankah itu warisan bangsa yang menyimpan erti perjuangan bangsa Melayu?

Kenapa Tajuddin?

Jawapannya ialah :

1.  Cakap tak serupa bikin..
2.  Busuk hati...berdendam terutama jasa Tan Sri Ramli Ngah Talib.
3.  Hanya pikir nak menyamun duit kerajaan utk kaya sendiri..
4.  Ditahan ISA kerana mengikut arahan pemimpin berkumpul..Bukan berperang..
5.  Sejak zaman gerakan pelajar di universiti..bukan pejuang tp mementingkan diri..Tanya kawan2 seangkatan..
6.  Konon difitnah dengan rasuah politik hingga digantung keahlian UMNO tahun 90an dan digelar six million dollar man. (ajak sumpah laknat)

Apa yang penting penduduk dalam Pasir Salak dah mula solat hajat selepas dihina Tajuddin.. Suka membebel mengata orang kampung malas  dan tidak berusaha..

Dengar khabarnya juga, kakitangan UiTM Seri Iskandar turut solat hajat kerana mereka dipaksa pindah ke UiTM Tapah supaya pelajar Seri Iskandar memenuhi kampus Tapah utk bayar konsesi pada siapa? Syarikat mana lagi? Detik Utuh....

Ingatlah wahai pemimpin...jangan hipokrit di akhbar utk menang MKT dan Ketua Bahagian Pasir Salak.!!

Doa rakyat akan dimakbulkan Allah.!!! Tunggu Saat Bala Allah.

Tunggu...Cerita projek lembu Tak Jadi...Dalam pendedahan akan datang...
YY : Jangan marah saya, marah orang yang kirim emel - saya terpaksa menyiarkan apa sahaja yang dikirimkan kepada saya bagi memastikan tiada pihak berasa teraniaya. Hehehe...

2 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Bila tiba aje PAU... ramailah pulak orang Melayu UMNO yang jadi pemimpin mula bercakap pasal Bangsa Melayu... Ramai juga yang mengaku berjuang untuk orang Melayu... kononnya... yang ni Presiden UMNO pun tak terkecuali... Itu bila nak PAU - bila undi orang Melayu UMNO diperlukan utk dilantik memegang jawatan dlm parti... Sebelum kedatangan PAU ni ... kemana mereka2 ni sembunyi bila orang Melayu/Islam teruk dikutuk dan dianjingkan oleh Bangsa Pendatang... Semua pakat2 duk diam seribu bahasa kerana takut dikatakan rasis... Hari ni dari Pahang... ada pemimpin memuji tindakan berani Presiden kerana membentangkan agenda utk memajukan orang Melayu... Yang tu aku tak berapa setuju sebab dalam perlembagaan Malaysia perkara itu termasuk dalam agenda mesti/hak dibantu tak kira siapa jadi Presiden UMNO... Kaki bodek juga menteri sorang ni... Bila agenda memperkasakan Ekonomi orang Melayu ni dibentangkan.... dekat2 nak PAU juga... Jadi Presiden tak perlu di tentang untuk meneruskan agenda melayu ni... HIhihihi... nampaknya peganglah jawatan sampai mati... Aku faham juga kata menteri tu lagi pilihlah pemimpin yang memperjuangkan Melayu... nak ketawa tergolek pun ada... Macam diri dialah kononnya... Macam2 ada dalam UMNO...

YY said...

Wsalam bro,

Lama tak komen, sihat ke. Biasalah bila musim PAU2013 mmg ramai ada jiwa Melayu secara tiba-tiba. Keling pun ada jiwa melayu. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...