BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, August 6, 2013

Nasihat Kepada Sahabat Bloggers Jentera Siber Kelantan

Tok Pa ketika membuat lawatan ke operasi Jentera Siber Kelantan

Perkara ini telah lama saya cuba selesaikan, malah ketika 'post mortem' kekalahan BN Kelantan sebaik selesai kempen PRU13, saya cuba mengadakan pertemuan/perbincangan bersama semua yang terlibat - tetapi memandangkan sahabat saya iaitu Ketua Jentera Media Baru Pemuda BN Kelantan mengambil sikap berdiam diri, siapalah saya untuk memberi penjelasan mengenai perkara berbangkit.


Tetapi untuk masa akan datang jika ada sebarang perbincangan yang dibuat dan memerlukan sebarang penjelasan, saya bersedia membantu serta bertemu dengan nama-nama yang terlibat.

Namun memandangkan Dato Hanafi sendiri dikatakan mahu menilai dan mencari jalan penyelesaian selepas isu ini dibangkitkan, wajarlah kiranya isu ini tidak terus diperdebatkan, namun jika sahabat bloggers di Kelantan tetap mahu meneruskan isu yang ditimbulkan, saya tiada daya untuk menghalangnya.

Saya sekadar memberi nasihat kepada sahabat-sahabat bloggers agar tidak tidak terus menulis perincian mengenai isu ini buat sementara waktu demi kepentingan semua pihak.

Akhir sekali saya ingin rakamkan ucapan penghargaan kepada Dato Sri Mustapa Mohamed dan Dato Hanafi Mamat serta Badan Perhubungan UMNO Negeri Kelantan kerana memperakui dan mengiktiraf peranan tentera siber di Kelantan selama ini.



YY : Hibernate...

3 comments:

Anonymous said...

adil dan langkah tepat dari demo boh. supo ore kato dale kain selimut nok geger dok molek.

Anonymous said...

Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling.

YY said...

Anon,

1) kalau yer pun nak kritik atau pertikai Azeez sertakan identiti mudah utk org refer tuduhan sedara tu.

2) Lagi pun artikel saya tiada kaitan dengan perkara yang kamu ketengahkan. Sikit pun tiada.

Slmt hari raya aidilfitri... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...