NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, January 19, 2012

@WardinaSaffiyah 'Fitnah' @tunfaisal ? - Nak Kena Saman Ni...!


Hahaha...

Wardina Saffiyah ajak penulis blog RBF Online bersemuka untuk beliau menjelaskan situasi sebenar rompakan yang menimpa dirinya dan keluarga tempoh hari. Sebelum kita sambung gelak, kita baca dulu sedikit kenyataan Wardina Saffiyah yang disiarkan di Mstar :
Pelakon dan pengacara, Wardina Safiyyah menjemput penulis blog ruangbicarafaisal.blogspot.com iaitu Tun Faisal Ismail Aziz menemuinya jika ingin mengetahui sama ada kejadian samun yang berlaku terhadapnya baru-baru ini adakah lakonan atau pun kisah benar. 
Wardina berkata, dia tidak mempunyai sebarang keperluan untuk menjawab persoalan yang ditimbulkan oleh Exco Pergerakan Pemuda Umno itu seperti yang diminta. 
"Jika dia mahu jawapan kepada semua persoalan yang bermain di dalam mindanya sila datang berjumpa saya. Tidak ada sebab mengapa saya perlu membalas dengan menulis kenyataan saya untuk dia meletakkan jawapan saya itu di dalam blognya.
Baca seterusnya [KLIK] 

Ok kita sambung gelak sikit lagi...

Hahaha...

Ini sudah kes fitnah dan ianya boleh menjejaskan reputasi Tun Faisal Ismail Aziz Pengerusi Unit Media Baru merangkap Exco Pemuda UMNO Malaysia, kerana Tun Faisal Ismail Aziz bukan pemilik/penulis blog RBF Online sebagaimana yang beliau nyatakan.

Setahu saya blog Tun Faisal Ismail Aziz adalah :


http://tunfaisal.blogspot.com

Bukannya ruangbicarafaisal.blogspot.com sebagaimana dinyatakan oleh Wardina Saffiyah, siapa pemilik blog RBF Online tidak pula kita ketahui.

Nampaknya Wardina Saffiyah perlu mohon maaf secara terbuka kepada Exco Pemuda UMNO Malaysia Tun Faisal Ismail Aziz.

Sebab ini sudah dikira kes menjejaskan reputasi individu lain, kalau beliau tidak mahu mohon maaf dan perbetulkan semula kenyataannya blogger 1peluru cadangkan Tun Faisal saman RM18 Juta [KLIK SINI]

Hahahahahahahahaha....!!!


YY : Tanyalah kalau tak tahu wahai Puan Wardina oiii... isk..isk...isk!

2 comments:

Anonymous said...

Bangang punya wardina. Ingat exco pemuda UMNO xada kerja nak buat? itulah semak dulu sblm keluar kenyataan tak pasal2 nampak macam bodoh.

Anonymous said...

dear anon,
M-star dah minta maaf pada wardina. kesilapan individu yang terlibat tu terletak dekat M-star, bukan wardina ye.

-haza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...