NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, January 26, 2012

Penyokong Tegar PAS di Facebook Kantoi Gambar Aksi Ghairah?


Semalam saya dan 1peluru menerima 3 keping gambar yang dihantar melalui emel kami, emel tersebut mengatakan seorang penyokong tegar PAS yang selalu berhujah menggunakan hadis dan Al-Quran di laman facebook serta pernah terlibat sebagai jentera PR semasa PRK di Permatang Pauh terlibat dengan seks luar nikah sehingga melahirkan anak perempuan.


Bagi saya bukan sesuatu yang aneh bila melihat sikap munafik penganut PAS, jika pemimpin mereka yang kini merupakan Naib Presiden PAS iaitu Mat Sabu pernah kantoi dengan aktiviti 'phone seks' bersama Normah. Inikan pula pengikut mereka yang hanya warak dan zuhud bila berhadapan dengan orang UMNO.

Baca juga apa komen 1PELURU [KLIK]

1 comment:

abdhakim said...

Salam,mat sabu syiah dan ramai penyokongnya dikalangan syiah.Agama syiah menghalalkan nikah mutaah samada lelaki atau perempuan termasuk isteri orang pun boleh dimutaahi.ini adalah amalan jahiliyyah yang mengunakan lebel islam dan agama akan tinggal kulit sahaja sekiranya perkara sebegini tidak disekat.Orang pas yang cintakan sunnah nabi harus buat sesuatu untuk bersihkan pas dari anasir ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...