NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, January 6, 2012

'Demo' USM : Dr. MiM Malukan Wartawan Pembangkang - Booooo...!!! #UPSI


Situasi percubaan 'Candle Light Vigil' semalam yang berjaya dipatahkan oleh mahasiswa pro-Aspirasi di USM semalam.

Dalam kejadian semalam blogger Dr. MiM turut berada di tempat kejadian di mana beliau berjaya mematahkan hujah-hujah dari 'mahasewel' berbangsa cina yang cuba tunjuk pandai!

Malah wartawan pembangkang juga dilihat gagal menyangkal hujah-hujah dikemukakan oleh Dr. MiM bersama beberapa mahasiswa yang menentang gerakan kumpulan SMM.

Tetapi apa yang menariknya adalah wartawan pembangkang tersebut menulis dalam entrinya kononnya dia berjaya ketawakan Dr.MiM. Lihat artikel kelakar dari wartawan tersebut :
Saya cuba membawa Dr Novandri dan pemuda Umno yang hadir untuk bercakap soal pokok – kalau tak ada permit sekalipun dalam mana-mana perhimpunan rakyat (termasuk mahasiswa), apakah polis dapat lesen untuk belasah rakyat? 
Perbincangan ini ditolak dengan pelbagai dalih. 
Saya bertambah terkejut apabila Dr Novandri dalam nada yang bebal berkata, “I’m Doctor, you know…I’m Doctor, you know…I’m Doctor, you know…” 
Kah kah kah Maaf lah saya kerana ketawa bersama kawan-kawan yang lain. 
Tak patut saya ketawa kepada Dr Novandri. 
Dr yang profesional di klinik pun, kalau pesakitnya berbeza pendapat dengan konsultasi perubatan yang disampaikannya sekalaipun, Dr berkenaan tak boleh kata, “I’m Doctor, you know” kah kah kah
Ini tulisan oleh wartawan pembangkang - ok cuba saudara lihat dalam video di atas di minit ke berapa wartawan tersebut ketawakan Dr. MiM?

Sepanjang pemerhatian saya tiada kedengaran gelak ketawa dari wartawan tersebut bersama rakan-rakannya.

Hahaha...

Budak-budak panjang mana sangat akal mereka doc!

YY : Nak cover malu tulis kunun dia ketawakan orang.. Pirah!!!

2 comments:

Anonymous said...

salam bro,

tak jumpa emel saudara, mohon kirim ke saya ya dinturtle@hotmail.com

Youjie said...

Haih... tajuk entry tu dah bikin panas la bro..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...