NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 8, 2012

Pemecah Berita : Pembantu Keselamatan Dr. Wan Azizah 'Meninggal' Disuntik Arsenik & HIV? #Justice4Saiful901 #BebasAnwar901


Semakin hampir dengan 9 Januari 2012 semakin banyak persepsi buruk yang mereka timbulkan, terkini di laman twitter pembangkang heboh diperkatakan kononnya pembantu keselamatan Dr. Wan Azizah dikatakan telah disuntik oleh individu yang tidak dikenali sebentar tadi.

Mereka melaporkan jantung Fayyad mula berhenti berdenyut, persepsi mula dimainkan semata-mata ingin memperlihatkan kononnya sasaran si 'penyerang' adalah untuk membunuh Dr. Wan Azizah.

Bro...

Ini juga drama kes tahun 1998 di mana pada waktu itu Anwar Ibrahim mendakwa dirinya telah disuntik dengan racun arsenik dan virus HIV sehingga kukunya hitam.

Namun mengikut logik dan pendapat pakar perubatan jika seseorang disuntik dengan racun arsenik tidak mungkin individu tersebut mampu hidup sehingga kini.

Drama lama diulang tayang untuk meraih simpati rakyat...

Perang persepsi mula panas, kepada anak-anak muda - sila dapatkan maklumat kedua-dua belah pihak. Selepas itu buat kajian serta analisis barulah buat keputusan.

Hoii... PR skrip baru tak ada ker?

Tolonglah... menipu biar betul buat la aku terpesona sikit dengan aksi lakunan kamu itu!

Hahahaha!

2 comments:

Sudir said...

Ko silap bro, Nuar boleh hidup sehingga kini walaupun disuntik arsenik dan virus HIV sebab dia tu Anugerah Tuhan dan bakal Imam Mahdi..

Anonymous said...

itu bukan arsenik...itu SYABU sejenis pil untuk khayal dan syok sendiri...taktik akhir.


hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...