NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 31, 2015

[VIDEO] : KONTROVERSI PLAT 'PATRIOT', YPNM CABAR @nweiaik SERTAI FORUM TERBUKA


Susulan plat PATRIOT kembali dibangkitkan oleh Ng Wei Aik pada 25 Julai lalu, YPNM menjemput tiga pemimpin DAP untuk hadir sertai forum terbuka yang disiarkan langsung di BernamaTV.

YPNM melihat tindakan beberapa pemimpin DAP yang menjadikan YPNM sebagai modal politik untuk menghentam MCA merupakan satu tindakan yang tidak bertanggungjawab.

Justeru, bagi menjelaskan semua kekeliruan yang ditimbulkan oleh pihak yang berkepentingan dalam politik, BernamaTV bersetuju untuk memberi ruang kepada YPNM bersama pengkritik bersiaran langsung melalui rancangan Bual Bicara, hari Rabu depan.

Laporan Kini.TV :
"Yayasan Patriot Negara Malaysia (YPN) has challenged critics of the sale of "Patriot" vanity plates to a live debate."


YY : What say you YB Ng Wei Aik, Nga Kor Ming, Liew Chin Tong..?

1 comment:

Anonymous said...

NGO-NGO Islam/Melayu baik BANGUN dan BERSATU (setakat ni takdak PENYATUAN tegas) menentang agenda-KEPARAT puak PENDATANG TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1ni semua!

Kita sepatutnya JANGAN asyik DEFENSIF - tetapi pemimpin-pemimpin Islam/Melayu juga mesti asyik SERANG ("ATTACK")! Itulah strategi PERANG memanjang Barat/Zionis dan EJEN-EJEN/KULI-KULI depa dari puak si PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari puaka PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO, sampaikan Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium boleh sewenangnya asyik diJAJAH/diROMPAK serta umat Islam diBUNUH dlm. GENOSID yg. MENINGKAT!

Nek Tempoyak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...