NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, September 22, 2014

Penduduk Gantung Sepanduk Desak MB Kelantan Beri Penjelasan Projek Bandar Baru #PengkalanKubur


Sebaik saja PAS merampas Kelantan daripada BN pada tahun 1990, PAS mendakwa mereka berjaya membawa berbillion pelaburan masuk ke Kelantan.

Antara pelaburan terbesar adalah pembinaan projek mega Bandar Baru Pengkalan Kubor yang dijanjikan pada tahun 1993 bernilai RM2.3 billion namun dibatalkan secara tiba-tiba pada tahun 2002.

Sempena PRK Pengkalan Kubor beberapa hari lepas saya bangkitkan semula janji yang dibuat PAS lebih 18 tahun lalu di laman Facebook rujuk [SINI] dan [SINI]

Difahamkan beberapa sepanduk yang bertanyakan mengenai projek tersebut dinaikkan sekitar Pengkalan Kubor lewat malam kelmarin.


Rakyat Pengkalan Kubor berhak menyuarakan perkara ini memandangkan projek tersebut diumumkan sendiri oleh Datuk Ahmad Yaakob semasa menjawab sidang DUN pada 26 Oktober 1996.


Lagu khas untuk MB Kelantan - rakyat kampung dok tanya pembangune.. haha!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal