NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, January 24, 2014

Chapter II : Kadir Jasin, Blogger UMNO, Air Ketum, Seluar Dalam dan...


Sambungan dari artikel sebelum [KLIK]

Umum mengetahui bahawa Kadir Jasin meroyan dan menyerang Najib Razak disebabkan kegagalan beliau memegang jawatan sebagai Pengerusi Media Prima, perkara ini telah didedahkan melalui blog Azri Malay Rights dan RBF sebelum ini.

Berdasarkan respon dari artikel sebelum ini, ada yang beranggapan saya menyerang Kadir Jasin kerana bekas tokoh wartawan itu menyerang Perdana Menteri. Sebenarnya, saya tiada masalah jika kritikan membina dilemparkan terhadap kerajaan di bawah pimpinan DS Najib Tun Razak.

Malah sebelum ini saya tidak mengambil peduli pun, apa yang ingin dilakukan oleh Kadir Jasin. Tetapi dek kerana kegilaan serta kebodohan tokoh wartawan ini yang menuduh blogger UMNO menyerang peribadinya melalui laman pembangkang.

Jadi, anggap saja ini serangan balas dari kami kerana keceluparan mulut Datuk sendiri! 

Melalui artikel sebelum ini, saya ada menyatakan bahawa seminggu yang lalu saya menerima satu emel daripada individu yang tidak dikenali, ia menyatakan hasrat untuk bertemu dengan saya bagi berkongsi maklumat mengenai dalang di sebalik tindakan Kadir Jasin.


Apa yang membuatkan saya ingin bertemu dengan individu tersebut, kerana info yang dikirimkan menyatakan secara ringkas bahawa serangan dan kencaman memburuk-burukkan kerajaan oleh Kadir Jasin sebenarnya tidak melibatkan Tun Mahathir Mohammad sebagaimana anggapan sesetengah pihak.

Sebaliknya, nama Tun Mahathir yang sering disebut dalam setiap artikel Kadir Jasin, bertujuan mengaburi pembaca bagi meraih kepercayaan orang ramai kononnya Tun Mahathir juga tidak yakin dengan kepimpinan DS Najib Tun Razak.

Terdapat dua individu berpengaruh yang dipercayai mendalangi serangan yang dibuat oleh Kadir Jasin terhadap perdana menteri serta isteri. Menurut individu yang bertemu dengan saya tempoh hari, Tun Daim Zainuddin bersama seorang lagi individu merupakan 'tauke' kepada Kadir Jasin.

Perkara ini turut dinyatakan dalam emel yang dikirim kepada saya sebelum pertemuan kami tempoh hari :

PETIKAN KIRIMAN EMEL

Apakah punca Tun Daim Zainuddin tidak berpuas hati terhadap Najib Tun Razak sehingga menggunakan khidmat wartawan pencen bernama Kadir Jasin bagi merealisasikan impiannya?

Adakah Tun Daim Zainuddin tidak berpuas hati disebabkan rakyat terhimpit dengan kos sara hidup dan kenaikkan harga barang sebagaimana dalam ramalannya - Selain Tun Daim Zainuddin, siapa individu kedua yang turut bertindak sebagai 'tauke' kepada Kadir Jasin?

Jeng...Jeng...Jeng!

Nantikan sambungan, walaupun ramalan saya tidak seperti ramalan Tun Daim Zainuddin, tetapi ramalan saya ternyata benar belaka!



YY : Maaf nak kena cuci seluar dalam dulu, nanti-nantilah sambung... haha!

3 comments:

Anonymous said...

Tergantung, tak best walaupun saspen!!!!! apa yang Daim nak lagi?

Anonymous said...

NAJIB MEMANG LEMAH, HUJAH TUN DAIM TIDAK DINAFIKAN BETUL. TAPI CARA TUN DAIM MENYERANG ADA KEPENTINGAN PERIBADI AMAT MENGECEWAKAN SAYA.

Anonymous said...

Kadir Jasin bawa-bawa lah bertaubat. Jangan sampai yang dikejar tak dapat yang dikendong keciciran. Saya teliti tulisan di blog beliau jelas nampak dia macam tidak suka kepada Najib. Tiba-tiba nak cakap dia anti Najib. Tun-tun sekalian berilah kepada orang baru, sesungguhnya jasa-jasa tun-tun sekalian tidak dilupakan oleh rakyat Malaysia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...