NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, November 2, 2013

#PRKSgLimau : Khairul Azwan Harap Pengundi Muda Fokus Agenda Pembangunan


Sg. Limau merupakan medan ujian pertama bukan sahaja buat Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan Harun malah ia juga merupakan ujian bagi barisan exco baru dalam Pemuda UMNO Malaysia.


Walaupun Naib Ketua Pemuda UMNO tidak turun berkempen sejak hari pertama, berdasarkan komen rakan-rakan yang turun lebih awal berbanding saya. Setakat ini Azwanbro dilihat berupaya melaksanakan tanggungjawabnya selaku Naib Ketua Pemuda.


Sebagai Naib Ketua Pemuda, Azwanbro mendekati pengundi muda di Sg. Limau dengan menekankan serta memfokuskan aspek pembangunan di kawasan tersebut. 

Apa yang menarik adalah sessi soal jawab turut diselitkan setiap kali mendekati pengundi muda di beberapa PDM yang dilawati. Melalui sessi soal jawab, ia membolehkan para golongan muda tempatan berinteraksi dan meluahkan bentuk pembangunan yang diinginkan.


Baki 2 hari sahaja lagi, adakah pengundi Sg. Limau mahu KEKAL dengan apa yang ada sekarang atau mereka BERANI HIJRAH bagi melihat pembangunan dilaksanakan di kawasan tersebut?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...