NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 22, 2012

#SaveKelantan : Lepas Tengok Ni Mesti Nik Aziz Kato "Air Keladok Takpo Asal Demo Masuk Syugo"



Kalau tengok video ini saya cukup faham apa masalah yang dialami oleh penduduk di Kelantan ini, mungkin ada yang akan kata ini semua propaganda UMNO untuk burukkan imej Kelantan yang ditadbir oleh PAS.

Namun hakikatnya inilah realiti di Kelantan, masih banyak rumah di sekitar Kelantan bergantung sepenuhnya kepada air telaga yang disedut menggunakan mesin.

Jika tidak mampu membeli mesin alamak terpaksalah menimba secara 'manual'.

20 tahun PAS memerintah, usahkan kata pembangunan. Bekalan air sempurna pun sehingga kini masih gagal mereka laksanakan.

Dari blog Gelombang Kick :
Diatas tanggungjawab sebagai seorang insan kepada insan, GK mengambil pendekatan ini sekadar memberi renungan buat masalah yang dihadapi oleh rakyat Kelantan. 
Sungguhpun begitu tanpa pengalaman didalam bidang pengambaran diharap ianya dapat memberi mesej kepada pihak berwajib supaya menyelesaikan isu air ini dari membebani rakyat.
Biarlah bicara sopan itu dimengerti, jangan sampai kebiadapan pula yang dipertaruhkan, rasa kurang senang mereka samalah juga dengan rasa kurang senang dari apa yang dialami oleh sebahagian besar rakyat di negeri bertuah Kelantan Darul Naim...  
Oleh itu Anda Mampu Mengubahnya...

2 comments:

BLOG 1 PAKU said...

as'salam

saya tertarik dengan artikel2 yang ada diblog TERSOHOR anda...mohon linkan blog sy di blog TUAN...ambo budak baru blajor

http://1paku.blogspot.com/

regimencywarputrajaya said...

salam tuan mohon link kan blog saya dalam blog tuan Http://panglimaputrajaya2012.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...