NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, July 23, 2014

Sokongan Pemimpin PR - Hadiah Ulang Tahun Kelahiran @NajibRazak ke-61


Setiap musibah yang melanda, ada hikmah di sebaliknya.

Hari ini rakyat Malaysia dapat melihat pemimpin pembangkang menyokong serta memberikan pujian kepada DS Najib Razak dan kerajaan atas kejayaan berunding dengan ketua kumpulan pemisah sehingga berjaya mendapatkan semula kotak hitam dan membawa pulang mangsa yang terkorban untuk disemadikan di tanah air.

Malah negara luar turut memuji kejayaan rundingan yang dibuat oleh DS Najib Razak selain tindakan tidak berpihak yang diambil negara.


Selepas tujuh hari tragedi pesawat MH17 yang mengorbankan semua penumpang serta anak kapal, persidangan khas Dewan Rakyat sebulat suara meluluskan usul mengutuk sekerasnya tindakan menembak jatuh pesawat milik MAS.



Semoga persetujuan dan sokongan dari pembangkang kepada DS Najib Razak di Dewan Rakyat hari ini memberi sedikit keceriaan buat DS Najib Razak sempena ulang tahun kelahiran beliau yang ke 61.


Selamat Hari Lahir DS Najib Razak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...