NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, June 19, 2014

[VIDEO] : Memalukan! Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim Terkedu Dengan Hujah MP Kota Tinggi!


Tersenyum melihat reaksi Anwar Ibrahim yang dikatakan hebat berkata-kata apabila gagal pertahankan hujah sendiri selepas ditegur YB Kota Tinggi sehingga Ketua Pembangkang itu terpaksa mengaitkan kisah hukuman keluar dewan yang dikenakan terhadap pemimpin pembangkang sebelum bagi menamatkan ucapan YB Ehsan Harun Rashid. 

Jelas Anwar Ibrahim tidak lagi berbisa, sebagaimana dibanggakan oleh pengikutnya. Mungkin kerana terlalu banyak pembohongan yang bermain di mulut beliau membuatkan Anwar terkedu untuk mematikan fakta yang dikemukakan oleh Ahli Parlimen Kota Tinggi, YB Ehsan Harun Rashid.



Ini membuktikan bahawa dalam UMNO masih terdapat pemimpin yang mampu berhujah menggunakan fakta yang tepat sehingga membuatkan Anwar Ibrahim terkedu.

Walaupun dengan nada yang lembut ternyata ucapan YB Ehsan berjaya mematahkan hujah Ketua Pembangkang yang dikenali sebagai pemidato terhebat di Malaysia haha!

Selain itu saya turut melihat keberanian YB Ehsan yang turut berhadapan dengan sekumpulan peneroka FELDA yang dimanipulasi oleh pembangkang dalam isu lesen MPOB.



Segala tindakan yang ditunjukkan oleh Ahli Parlimen Kota Tinggi, YB Ehsan yang baru penggal pertama memegang jawatan sebagai Ahli Parlimen harus dicontohi oleh pemimpin BN yang lain.

Memandangkan tidak ramai pemimpin UMNO yang berani berhadapan golongan yang tidak berpihak kepada kerajaan.

Ada yang sekadar turun kerana mahukan publisiti, justeru tidak hairanlah seorang Ahli Parlimen BN yang juga dari Johor memuji Rafizi Ramli ketika menutup program bual bicara berkaitan GST anjuran Sinar Harian tempoh hari.

Arios...!

4 comments:

Anonymous said...

hai,takat kota tinggi cakap macam tu pun nak puji???kesiannya umnooo

Anonymous said...

hujah Kota Tinggi macam pala butoh

Anonymous said...

UMNO HARAM JADAHHHH

Anonymous said...

Hahaha... Macai pkr dh tubik dohhhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...