NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, June 10, 2014

Dunia Pengguna @ Bernama Radio24 - Menjawab Persoalan PPIM Sebuah NGO Ala Samseng?


Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) antara badan NGO yang dilihat sering ke depan dalam mempertahankan hak pengguna di Malaysia. 

Namun ketika kehangatan isu Cadbury, ada pihak mendakwa PPIM cuba meminta sogokan dari Cadbury bagi melindungi produk mereka, sekaligus menimbulkan pelbagai kontroversi mengaitkan PPIM.

Malah ada yang mengatakan NGO berkenaan adalah sebuah kumpulan ala samseng.

Malangnya tiada yang berani tampil bertanyakan sendiri kepada pihak PPIM, lalu saya mengambil inisiatif tersebut bagi mendapatkan penjelasan yang sebenar.

Untuk membicarakan isu yang diperkatakan, saya menerima jemputan Pengerusi Lembaga Penasihat PPIM untuk bersama Ketua Aktivis PPIM, Dato' Nadzim Johan bagi menjawab segala persoalan yang dibangkitkan melalui laman Facebook.

Jangan biarkan hidup kita diselubungi misteri. Saya tanya - Dato Nadzim jawab...

Arioss...!



YY : Fall seven times, stand up eight...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...