BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, May 4, 2014

[VIDEO] : Tangguhkan Pengundian, Ini Bodoh Punya! - Pemilihan Ketua AMK Cabang Merbok & Sg. Petani Kecoh!




Hahaha... 

Difahamkan pemilihan bagi jawatan Ketua AMK Cabang Sg. Petani ditangguhkan kerana wujud pertikaian pencalonan.

Selain di Sg. Petani pemilihan bagi cabang Merbok juga berlaku kekecohan.

Sungguh memalukan kerana budak sekolah memilih ketua kelas lebih berdisiplin dan berhemah berbanding ahli-ahli PKR yang tua bangka.

Di mana Ambiga, Samad Said dan mereka yang memperjuangkan supaya pemilihan/pengundian dijalankan secara BERSIH.

Hoii.. 

Bersihkan pemilihan dalam parti dulu sebelum cerita yang lebih besar!

Parti sendiri pun tak boleh urus, ada hati nak urus negara.

Puihh...!

Arios...!


1 comment:

Anonymous said...

Yang paling bodoh hangpa ahli yang menyokong parti songsang yang ikut syok sendiri. Presiden dan ketua umum ada kisah? Lantak hangpa lah gadoh, asal aku kat atas. Hangpa ikut cakap ketua umum tau, kerana hangpa bodoh. Aku tak ngaku melantak pelacur cina dan meliwat pun korang boleh caya, ini kan pulak ini.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...