NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, August 19, 2013

#UbahUMNO : Pemuda Akar Umbi Ditampar Tajuddin Pasir Salak Dalam Majlis Rumah Terbuka?



Melampau dan kurang ajar!

Itulah perkataan yang sesuai buat Tajuddin Abdul Rahman iaitu Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak kerana bertindak menampar seorang ahli pemuda akar umbi dalam satu majlis Rumah Terbuka Hari Raya beberapa hari lepas.

Perbuatan biadap dan ala samseng Tajuddin dengan menggunakan kekerasan bukanlah perkara baru bagi ahli UMNO di peringkat akar umbi bahagian tersebut. Malah tahun lalu Tajuddin turut pernah bertindak menampar seorang wartawan di hadapan orang ramai.

Apakah dengan jawatan selaku Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak, Tajuddin merasakan dirinya boleh melakukan apa saja terhadap ahli UMNO diperingkat akar umbi dalam bahagian berkenaan?

Bukan sahaja menggunakan kekerasan kepada ahli akar umbi dari sayap pemuda, Tajuddin dilihat mengamalkan kronisme dengan meletakkan dua anaknya memegang jawatan dalam UMNO bahagian Pasir Salak.

Apakah tiada orang lain yang layak menjadi setiausaha dan AJK di bahagian tersebut?


Jika Ketua UMNO Bahagian sendiri dilihat tidak mesra malah bertindak biadap dengan menggunakan kekerasan ke atas anak muda - apakah pemimpin samseng tua keparat bernama Tajuddin mengharapkan anak muda 'sembah' dan 'sujud' kepada parti UMNO?

Kalau itu dalam kepala Tajuddin, saya hanya mampu tunjukkan satu jari tengah untuk Tajuddin!

Wahai ahli UMNO Pasir Salak...!

Jika mahu ubah UMNO, jika mahu UMNO relevan di kalangan anak muda pastikan pemimpin yang mengamalkan politik anak-beranak, pemimpin yang suka menggunakan kekerasan fizikal disingkirkan dalam pemilihan kelak.

Ada berani...?

YY : Sayang anak tangan-tangankan, sayang UMNO tampar-tamparkan pemimpin bahagian seperti Tajuddin!

13 comments:

Anonymous said...

Tajuddin ni kalo tak puas hati dengan orang, dia akan hantar org ke rumah untuk sound bro. Jaga-jaga...ada orang pernah kena!

Anonymous said...

bukan saja gangster tajuddin ni mmg terkenal sebagai kaki judi. memang kena singkirkan demi maruah UMNO Pasir Salak.

Anonymous said...

Banyak kes dah Tajuddin ni. Memang patut undurlah!

Unknown said...

Salam tuan, untuk pengetahuan tuan saya telah pautkan blog tuan di blog ssaya http://mediagagak.blogspot.com/, mohon dipautkan kembali, terima kasih.

Anonymous said...

Insya Allah, kali ini dia tumbang. Tersungkurrrrrrr.

Anonymous said...

saya rasa tak semua perangai dia mcm tu..mesti bersebab..dia memang tegas dan tak akan bagi muka kalau org itu malakukan kesilapan besar yg memudaratkan bangsa kita...dia juga pernah menampar seorang wakil DAP ketika mempertikaikan Melayu dlm DUN Perak beberapa tahun dulu..cuma kita perlulah memperbaiki apa yg terkurang pd setiap org..jgnlah kerana sedikit masalah kecil kita merosakkan agenda yg besar..dia antara pemimpin yg berani mempertikaikan perkaran yg salah ketika mesyuarat jemaah menteri..dan bukannya YES man saja..kita perlukan juga pemimpin sebegini demi agenda agama dan bangsa kita > RANDO !

Anonymous said...

Kalo agak2 ari ni dan sehari dua baru kenal dato' tajuddin maka pada teman buat kajian kehidupan beliau dan pengalaman politik beliau....tak kan kerana satu dua keburukan beliau kita tak kenang jasa beliau....terutama penduduk pasir salak.....cuba sebut nama menteri, timbalan menteri hari ni yang di tahan ISA dalam operasi lalang mempertahankan soal bangsa.....

Anonymous said...

sangat setuju dgn saudara..listkan 10 perkara baik dan 10 perkaran yg tak baik...barulah kita komen dan pertimbangkan..jgn main hentam ja, mcm lah dia tak pernah buat benda yg baik pd agama dan bangsa melayu..org melayu ni memang suka mengata dan mencerca..tp diri sendiri pun tak ke mana...> rando

Anonymous said...

Banyak bersabar....

Anonymous said...

Dia ni kaki mabuk...masa majlis tu dia mabuk kot....mcmnana nak jaga org melayu mcm tu...kaki pukul, kaki judi, kaki mabuk dan mesti kaki pompuan.... apa pn kita sokong je lah. janji melayu..aku sokong MELAYU...

Anonymous said...

sprm tlg siasat
http://thebebalians.blogspot.com/2013/08/ceo-putrajaya-holding-sdn-bhd-dikesan.html

Anonymous said...

Ke budak tu yang kurang hajar sebenarnya, aku dengar budak ni besar kepala juga, malah budak yang ditampar tajudin tu pernah bergaduh dengan ketua kampung suatu ketika dahulu, bukan budak ni budak suruhan kesayangan tajudin ke

Anonymous said...

Hikhikhik. Haktuiiiihhhhhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...