NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, July 16, 2013

[VIDEO] : #PRKKualaBesut - ADUN PAS Chukai Arah Che Long Tutup Mulut Sebab Dia Bendul & Tak Cerdik!



Meneliti kenyataan yang diberikan oleh ADUN PAS Chukai, Hanafiah Mat bahawa pihak PAS menyarankan agar calon mereka iaitu Che Long Cari Make agar menutup mulut dari memberi sebarang komen kepada media kerana Che Long dianggap kurang cerdik atau dalam bahasa kasar adalah 'bodoh'.

Jika ADUN Chukai sendiri mengakui bahawa calon PAS dalam misi 16:16 adalah jenis manusia yang 'bendul' apa lagi yang perlu kita pertikaikan.

Che Long Cari Make bukan sahaja dianggap 'bendul', ADUN tersebut juga turut menyatakan Che Long 'kurang cerdik' berbanding wartawan!

Tindakan meletakkan calon yang 'bendul' serta tidak minat untuk menjadi wakil rakyat bagi mewakili dan memperjuangkan nasib rakyat Kuala Besut oleh PAS merupakan satu penghinaan buat rakyat Kuala Besut.

Oghe Kuala Besut, jange buat hal pilih tok wokil 'bendul'!

Sek kito kena pilih hok profesional!

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Ada produk atau barangan untuk dijual?

Ada perniagaan atau perkhidmatan untuk dihebahkan?

Ingin membeli atau melihat pelbagai jenis produk dan barangan

Layarilah produkmuslim.info

Daftar segera ia percuma

Terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...