NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, May 5, 2013

[VIDEO] : #GE13 Terkini Penyokong PR Mula Buat Kecoh di Jalan Raja Laut, Siap Sedia Takutkan Pengundi Esok? - @PDRMsia



Suasana di sekitar Jalan Raja Laut sebentar tadi, tindakan sekumpulan penyokong PR yang berarak (mungkin meraikan kekalahan) menyebabkan kesesakan lalu-lintas di kawasan sekitar Chow Kit.

Ikut undang-undang SPR kata tak boleh berkempen dah lebih pukul 12.00 malam.

Apabila memerhati gelagat mereka, ia seolah-olah malam sebelum tercetusnya kekecohan BERSIH3.0 tempoh hari. Menurut satu maklumat terbaru di terima mereka ini adalah antara kumpulan yang telah bersiap-sedia untuk turun mencetuskan suasana kecoh di peti-peti undi tertentu esok.

PDRM kena turun dan pastikan suasana di sekitar Jalan Raja Laut tenang, kerana tindakan mereka telah menyusahkan dan membahayakan pengguna jalan raya yang lain.

YY : Malangnya ramai yang berdiri pegang bendera PAS adalah warga Indonesia. Pengundi Hantu?

4 comments:

melayuinsaf said...

malas aku nak layan cerita bodoh macai terdesak mcm engcow ni...minta nyawa lah weiiii...esok BN kalah

YY said...

LOL,

mengundi pun belum dah tahu kalah/menang? Nujum mana ni?

Anonymous said...

Woit...masuk plak kancil putih aku dlm video ni!!hahahaaha...#LainKalilah.

Anonymous said...

Selamat tinggal BN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BNBBC

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...