BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, May 5, 2013

[VIDEO] : #GE13 Terkini Penyokong PR Mula Buat Kecoh di Jalan Raja Laut, Siap Sedia Takutkan Pengundi Esok? - @PDRMsia



Suasana di sekitar Jalan Raja Laut sebentar tadi, tindakan sekumpulan penyokong PR yang berarak (mungkin meraikan kekalahan) menyebabkan kesesakan lalu-lintas di kawasan sekitar Chow Kit.

Ikut undang-undang SPR kata tak boleh berkempen dah lebih pukul 12.00 malam.

Apabila memerhati gelagat mereka, ia seolah-olah malam sebelum tercetusnya kekecohan BERSIH3.0 tempoh hari. Menurut satu maklumat terbaru di terima mereka ini adalah antara kumpulan yang telah bersiap-sedia untuk turun mencetuskan suasana kecoh di peti-peti undi tertentu esok.

PDRM kena turun dan pastikan suasana di sekitar Jalan Raja Laut tenang, kerana tindakan mereka telah menyusahkan dan membahayakan pengguna jalan raya yang lain.

YY : Malangnya ramai yang berdiri pegang bendera PAS adalah warga Indonesia. Pengundi Hantu?

4 comments:

melayuinsaf said...

malas aku nak layan cerita bodoh macai terdesak mcm engcow ni...minta nyawa lah weiiii...esok BN kalah

YY said...

LOL,

mengundi pun belum dah tahu kalah/menang? Nujum mana ni?

Anonymous said...

Woit...masuk plak kancil putih aku dlm video ni!!hahahaaha...#LainKalilah.

Anonymous said...

Selamat tinggal BN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...