NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, May 10, 2011

'Pandi Kutty' Carian Popular Google? - Tenggelam Sudah Isu Video Seks

Gara-gara tindakan Anwar Ibrahim melabelkan YAB Perdana Menteri Najib Tun Razak sebagai 'pandi kutty' yang bermaksud 'anak babi' carian google dibuat atas perkataan 'pandi kutti' ianya memaparkan gambar PM Najib Tun Razak.

Kita kenal Anwar Ibrahim cukup bijak untuk mengalih sesuatu isu, gelaran ini sedikit sebanyak telah menenggelamkan isu video seks yang menghantui dirinya ketika ini. Pendek kata Anwar Ibrahim boleh menarik nafas lega sekejap kerana rakyat sibuk mencari maksud 'pandi kutty'.

Akan tetapi macam biasa jika sesuatu isu yang melibatkan dirinya diperkatakan oleh majoriti rakyat Malaysia, Anwar Ibrahim 'Raja Spin' sepantas kilat cuba untuk menutup semula sesuatu isu dengan mengatakan dirinya difitnah. SINI 

Ramai beranggapan Anwar Ibrahim begitu biadap kerana melabelkan YAB Perdana Menteri Najib Tun Razak dengan gelaran yang kesat, jadi untuk menyelamatkan tengkuk sendiri, Anwar Ibrahim segera timbulkan lagi isu untuk menutup isu 'pandi kutty'.

Apa isu yang direkayasa oleh Bro Anwar Bin Ibrahim a.k.a (BABI) untuk menutup isu 'pandi kutty'?

Anwar Ibrahim dlihat mencipta isu khayalan iaitu percubaan untuk membunuhnya melalui usaha sebotaj kereta beliau sehingga menyebabkan kemalangan pada 19 April. Ada yang kata kereta beliau dilanggar basikal je.. betul ke?

Jadi untuk menyedapkan lagi jalan cerita ala-ala filem tamil Anwar Ibrahim pemandu kepada Anwar Ibrahim iaitu brader Abdullah Sani membuat satu laporan di Balai Polis Merchant Square Petaling Jaya petang tadi. Saya tidak pasti adakah brader Abdullah Sani senasib dengan Azizan Abu Bakar maklumlah sudah 28 tahun berkhidmat.

Tidak cukup pemandu beliau digunakan untuk timbus isu 'pandu kutty' Anwar Ibrahim menggunakan lembu pendek beliau iaitu Ketua AMK Shamsul Iskandar atau nama sebenarnya Sam Kementot untuk menimbulkan satu presepsi buruk ke atas BN di laman twitternya dengan menulis bahawa perbuatan sebotaj kereta ini dilakukan oleh agen BN.


Blogger Nasionalis1982 melabelkan Sam Kontot sebagai Detektif Conan SINI Kah..Kah..Kah..

Gara-gara dua isu ini dimainkan Anwar Ibrahim, saya melihat isu video seks yang dikatakan melibatkan Anwar Ibrahim (memang dia pun) sudah tenggelam sekejap.

Kesimpulannya macam selalu saya cakap, Anwar Ibrahim memang pakar 'spin'. Timbul satu isu segera beliau reka isu baru untuk mengaburi mata rakyat Malaysia.


Double Y : Kereta dilanggar basikal pun cakap kena sebotaj.. Nak claim insuran lebih ke Bro Anwar Bin Ibahim?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...