NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, December 23, 2013

Tahniah! @aizuddin_mag & @ydabdihatiku Berjaya Kumpul Dana RM2 juta Melalui #KonsertDestini


RM2 juta berjaya dikutip bagi mengisi dana Tabung Pendidikan Anak Bangsa melalui penganjuran konsert amal 'Konsert Destini' yang berlangsung di Dewan Tuanku Agung Canselor (DATC) pada 20 dan 21 Disember kelmarin.

Saya mula terlibat membantu menjayakan program-program Yayasan Destini Anak Bangsa (YDAB) antaranya Jelajah Destini Anak Bangsa 2012, 2013 dan program Kembara Ramadhan 2013 turut berbangga di atas kejayaan konsert tersebut.

Syabas dan sekalung tahniah di atas usaha Ketua Pegawai Eksekutif YDAB, Dato Mohd Aizuddin dan para pegawai yang bertungkus-lumus menjayakan konsert tersebut.
Konsert Destini anjuran Yayasan Tabung Destini Anak Bangsa (YDAB) dengan kerjasama Universiti Teknologi MARA (UiTM) yang bertujuan mengumpul dana untuk membantu pelajar kurang berkemampuan berjaya mencapai sasaran kutipan sebanyak RM2 juta - Harian Metro

Antara foto dari lensa Fariss :



 



 




Arios...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal