NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, March 22, 2011

Isu Video Seks : Anwar Ibrahim Lapor Polis di Balai Polis Dang Wangi.

Berhubung pendedahan yang ditimbulkan oleh Datuk T semalam.

Hari ini Anwar Ibrahim bertindak melaporkan kepada Polis untuk menyiasat individu yang memfitnah dirinya di Balai Polis Dang Wangi.

Agak mencurigakan bila mana Anwar Ibrahim begitu cepat melaporkan kepada pihak Polis tanpa dirinya sendiri melihat isi kandungan rakaman terbabit.

Banyak kepincangan berhubung pendedahan yang dibuat oleh Datuk T semalam.

Kami mempercayai Datuk T adalah orang kepercayaan Anwar Ibrahim. Kerana dia diberikan kepercayaan untuk mengambil jam tangan Omega.

Banyak keraguan timbul. Antara lain siapa yang untung jika seorang Penasihat PKR dan Presiden Parti berundur dari pentas politik?

Adakah orang UMNO atau orang yang paling rapat dengan Anwar Ibrahim sendiri yang inginkan berkuasa penuh ke atas Parti PKR?


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

JoN said...

drama terkini dr nuar al-zionis, diaorg dh prepare ckup2 untuk film br diaorg.. leh lak wat PC dulu lpas tu br nk wat report lpas sehari.. hehehe..dulu buley ko kencing satu malaya wahai nuar yahudi, skrg dh ramai org leh nilai pe yg ko buat skrg..strategi ko mmg x mnjadi la nuar yahudi..adios sucker..

Panglima Harimau said...

Isu Video Seks Membabitkan Pemimpin Pembangkang - Adakah Anwar Dalang Semua Ni..??

http://panglima-harimau.blogspot.com/2011/03/isu-video-seks-membabitkan-pemimpin.html

Street Writer said...

semalam nak tgu seminggu dulu baru buat laporan... tiba2 hari ni dh muncul kat balai.... apa cerita ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...