NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, December 9, 2011

Mencontohi Kepimpinan 'Khalifah' Lim Guan Eng - Sexy Dance 'HALAL'?


Gambar diambil dari blog Bro Jinggo di atas saya sensor memandangkan blog boleh dikunjungi oleh mereka dari pelbagai peringkat usia. Bimbang budak-budak tengok 'stim' tak pasal-pasal... hehehe...

Saya tidak terkejut jika aksi-aksi sebegini berlaku di negeri-negeri yang diperintah oleh 'kafir' UMNO maklumlah rata-rata menganggap UMNO itu membawa perjuangan 'islam plastik'. Tapi agak menghairankan bila mana aksi sebegini boleh berlaku dan dibiarkan berleluasa di negeri yang diperintah oleh parti-parti yang 'suci' di Malaysia.

Agak hairan bila sebuah negeri yang Ketua Menterinya mengatakan mahu mencontohi kepimpinan Khalifah Umar Abdul Aziz boleh membiarkan aktiviti maksiat sebegini dibiarkan terus beroperasi malah lebih berleluasa berbanding zaman sebelumnya.

Orang kata Pulau Pinang kini umpama 'Las Vegas' - aktiviti kemaksiatan dan perjudian semakin galak di negeri tersebut. Melihat kerancakkan aktiviti maksiat yang berlaku di Pulau Pinang ini timbul satu persoalan.

Benarkah sepanjang 6 tahun parti paling Islamik PAS menjalinkan perhubungan dengan DAP mereka berjaya mengtarbiahkan serta menjelaskan hukum-hukum Islam sebenar kepada DAP?

Lalu artikel lama saya klik : 6-tahun-berkawan-dengan-pas-dap-masih tak faham Islam? - ada juga kebenarannya.

Jom layan video tarian seksi langsung dari negeri yang diperintah oleh 'Khalifah' Guan Eng untuk tontonan mereka yang berusia lebih 18 tahun sahaja :



Selebihnya  KLIK SINI.

YY : Seronok lihat rentak 'tarian' Guan Eng...

1 comment:

Anonymous said...

tahniah Pas....

kerana telah berjaya memperkenalkan islam pada cina Dap, sehingga menganugerahkan gelaran khalifah yg kononnya telah memerintah P.P secara islam...

takeee beeerrr.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...