NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, December 22, 2011

HOT : Student Bernama Brader Jai Dedah Taktik Budak Pro-M Cuba Burukkan Pro-A?


Hahaha...

Dari awal lagi saya sudah jangka kes sebegini akan timbul setiap kali mahasiswa yang dilihat menyokong kerajaan menyatakan suara mereka. Ini bukan kali pertama, bahkan sudah berkali-kali percubaan ini dilakukan semata-mata menampakkan bahawa perhimpunan yang dirancang semalam dihadiri oleh mereka yang dipaksa oleh pihak pengurusan Universiti.

Bukan orang biasa sahaja yang percaya, Timbalan Menteri KPT pun turut terpengaruh akan propaganda 'sewel' ciptaaan budak-budak pro-pembangkang ini.

Namun taktik jahat mereka ini mudah dipatahkan oleh mahasiswa yang kini sudah mula menggunakan medium blog untuk menyatakan suara mereka. Blogger yang menggelarkan dirinya sebagai Brader Jai ini dikatakan seorang mahasiswa dari sebuah IPTA tempatan.

Ikuti pendedahan dibuat oleh Brader Jai :



PERSOALAN 1 : BETUL KE BUDAK NAK PERGI PROGRAM BERSAMA PERDANA MENTERI??


P/S : Hamboihh..Berdasarkan gambar di atas logik ke tak budak jenis mcm ni SUKA nk pegi program dengan PM??
PERSOALAN 2 - "SEMUA ORANG SILA SAKSIKAN DEMONSTRASI KAMI DI TV YE MALAM NI,KALAU NAMPAK MUKA AKU ASSUME SAJA AKU DAH TAK BERAKAL TIME TU.LAGIPUN, AKU DITIPU - (Statement dalam gambar pertama)
Baca selanjutnya pendedahan tentang kebodohan budak pro pembangkang ini di blog Brader Jai : KLIK SINI  

1 comment:

Makan Cabai said...

Steady bro.....saja blogwalking.....
haha

-JatJenin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...