NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, March 22, 2014

#PRKKajang : Sinar Harian Cover Kesilapan Anwar Ibrahim?


Kebiasaan mainstream media melaporkan berita berdasarkan kata-kata atau kenyataan seseorang, tetapi lain pula dengan Sinar Harian. 

Pada mulanya Sinar Harian melaporkan Anwar Ibrahim mencabar Zahid Hamidi meletak jawatan sebagai Menteri Pertahanan memetik ucapan Anwar ketika bercakap dalam sessi dialog bersama anak muda Kajang.

Intro dalam video Sinar Harian turut memaparkan tajuk 'Anwar Cabar Zahid Letak Jawatan' :


Begitu juga dengan artikel berita :


Namun selepas ada pihak mengkritik Anwar Ibrahim sebagai nyanyuk kerana lupa bahawa Zahid Hamidi sudah bertukar portfolio, laporan berita dan video yang disiarkan oleh Sinar Harian diubah serta-merta.

Hahaha...

Tajuk 'Anwar Cabar Zahid Letak Jawatan' diubah kepada 'Anwar Cabar Menteri Pertahanan Letak Jawatan' :


Artikel berita juga diubah :



Adakah Sinar Harian tersilap atau Anwar Ibrahim benar-benar gila dan nyanyuk sehingga pihak Sinar Harian terpaksa cover kesilapan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim?



Siapa cover siapa...?


Hahaha...

Layan orang gila nak jadi PM dengan kita jadi gila...

Arioss..!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...