NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, March 30, 2014

Comango Liberal Bertopeng Kebebasan Bersuara & Hak Asasi Manusia #AntiComango


Comango bergerak di sebalik hak kebebasan bersuara dan hak asasi manusia dalam meraih kepercayaan rakyat Malaysia supaya menyokong setiap tuntutan yang dibuat oleh mereka. 

Perenggan yang menyebut hak untuk bersuara dan berpersatuan yang terkandung dalam perlembagaan digunakan sebaik mungkin bagi mengaburi mata masyarakat Islam.

Sebenarnya gerakan liberalisme di Malaysia telah lama dijalankan oleh beberapa pihak melalui SUARAM.


Comango adalah penyambung gerakan liberalisme daripada kumpulan pernah mencadangkan penubuhan IFC yang mengandungi 14 tuntutan pada tahun 2010. Rata-rata anggota Comango terdiri dari kumpulan yang sama ketika mencadangkan penubuhan IFC.

Namun ancaman sebenar terhadap Islam di sebalik tuntutan Comango adalah gerakan Kristianisasi yang digerakkan dua individu di bawah :


Selain berselindung di sebalik kebebasan bersuara, hak asasi manusia Comango turut bergerak melalui hak kebebasan untuk media bagi menjayakan misi mereka. 


Jika diteliti keberanian gerakan liberalisme Comango dalam memperjuangkan tuntutan gila kepada kerajaan Malaysia kerana mereka didalangi oleh kumpulan parti politik pembangkang seperti DAP dan PKR.

Jadi apakah tindakan kita untuk menolak setiap tuntutan badan haram bernama Comango?

Sebelum mereka menuntut hak untuk seks dengan binatang, ayuh kita sepak Comango!



Tandatangani petisyen sejuta ummah menolak Comango [SINI]

Sertai #AntiComango Facebook page [SINI]


Arios...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...