NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, June 16, 2012

#SaveKedah : Rakyat Kedah Terus Sejahtera Apabila Dapat Menari Dengan DJ Liz Candy


Rakyat Kedah sekarang memang sejahtera, apa tidak sejahtera jika dapat menari dengan DJ Liz Candy dari France iaitu DJ wanita paling top di dunia. Kehadiran DJ Liz Candy di malam pembukaan kelab malam View Night 'View Night Grand Opening' di Tesco Mergong, Kedah ini menunjukkan sikap munafik PAS dalam perjuangan mereka.


Bunting yang digantung di sekitar Alor Star ini jelas adalah cubaan untuk mempromosikan kehadiran DJ Liz Candy serta mengajak rakyat Kedah untuk 'Dance With DJ Liz Candy'. Nampaknya polisi PAS Kedah, Kelantan dan negeri-negeri lain cukup berbeza.

Perjuangan untuk menubuhkan negara Islam hanyalah omong kosong PAS yang sampai kini tidak berkesudahan. Dengan mempromosikan lagi aktiviti sebegini jelas menggambarkan kepada kita bahawa PAS itu hanyalah sebuah parti politik yang penuh dengan hipokrasi.

Dari blog Cheritera Seribu Satu Malam :
Penulis berpendapat selepas kerajaan Kedah jatuh ke tangan pembangkang dan kemudian dipimpin oleh barisan Parti Islam Se-Malaysia, dah tak akan ada pusat-pusat hiburan yang lagha ni..sebab apa yang dikatakan pada manifesto yang lepas, pusat-pusat hiburan akan ditutup. 
Tapi sekarang yang hakikatnya bukan main lagi siap promosi pakai banner dan bunting gantung dekat tiang-tiang lampu sekitar Mergong dan lebih mengejutkan seorang DJ International dari Perancis juga dijemput hadir bagi merasmikan kelab tersebut.

Kalau tak silap penulis, ini merupakan kali pertama yang penulis jumpa, sebuah kelab malam mempromosikan majlis GRAND OPENING mereka kepada umum secara terbuka dan kebiasaannya perkara sebegini hanya disebar mulut ke mulut sahaja dan dibuat secara DISCRETE, di mana hanya kaki tegar kelab malam sahaja yang akan tahu tetapi lain pula di Mergong dan ianya amat mengecewakan.

Isu bahawasanya kelab 'VIEW NITE' hanyalah dibuka untuk patron atau pengunjung bukan Melayu, boleh dipersoal. Percaya atau tidak, salah seorang daripada DJ kelab hiburan tersebut merupakan seorang Melayu dan kebarangkalian untuk mereka yang beragama Islam untuk hadir adalah sangat tinggi.
Gambar panas dan cerita lanjut [KLIK] 

YY : Dulu Ostat pandai 'tai-chi' jaa... Laa ni dah pandai disko nooo..! Sejahtera sunggoh Kedah laa ni! kikikiki!

1 comment:

Anonymous said...

alasan yang skeptikal ... ini adalah konspirasi umno ... kami (pas) sama sekali tidak benarkan. kami panggil peguam perancis untuk bincang isu kapal selam, depa hantar orang lain kerana kerajaan umno dah bayar negara perancis untuk menjatuhkan kerajaan pas di kedah. take beer ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...