NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Update : Pengerusi BerSHIT Kena Tahan, Lembu di Bawah Berhimpun Demi Siapa?


Pengerusi utama BerSHIT 2.0  Ambabiga peguam low class telah pun ditangkap tadi. Selain beliau turut ditahan ialah Anwar Ibrahim, TG Hadi Awang, Tian Chua, Fuziah Salleh, dan beberapa pemimpin utama yang lain.

Yang anehnya lembu-lembu sondol yang taksub yang bertuan Ambabiga ini masih lagi berhimpun disekitar Chow Kit dan beberapa tempat yang lain. Sebagaimana dilaporkan oleh rakan-rakan bloggers yang lain.

Hoi.. lembu berhimpun untuk apa lagi?

Memorandum 8 perkara siapa yang nak hantar? Takkan blogger seluar dalam Tulang Besi pula yang mewakili kamu semua.

Atau pun nak merasa tapak kasut geng 'topi merah'? Wahai brader FRU.. yang degil-degil dan jenis keras kepala tidak mahu bersurai maka sesuai sangatlah dipijak.

Jangan diberi muka sangat, kami Patriot pun dipijak malah dua rakan saya sendiri dilokap sekarang ini. Inikan pula si baju kuning yang bertuankan sosialis..


YY : Kasi pijak aje!!

2 comments:

paridah said...

kesiankan...kenapalah nk cari penyakit..

Anonymous said...

Nanti masa kena tahan dlm lokap...bagi makan serupa anjing...kikiki bak kata teresa cock...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...