NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 25, 2011

#BersihStories : The Truth that Mat Sabu Cannot Be Cover?

Kah..Kah..Kah..
Mat Sabu hendak saman polis? 

Nasihat saya buat pasukan PDRM biarkan sahaja dia saman berapa puluh juta yang dia mahu kerana kita tahu dia menipu. 

Kenapa saya kata Mat Sabu seorang penipu besar? 

Sebab kenyataan beliau sentiasa bercanggah.

Mat Sabu mengeluarkan kenyataan dirinya dilanggar kereta polis pada 9 Julai 2011 iaitu hari berlangsungnya demonstrasi BerSHIT. Beliau menulis emel kepada The Malaysian Insider dan laporan beritanya di bawah :


Tetapi dua hari selepas itu, iaitu pada 11 Julai 2011 Mat Sabu mengatakan polis menggunakan trak merempuh motorsikal yang diboncengnya.

Rujuk gambar di bawah :


Tetapi apa yang menarik di sini laporan polis yang dibuat pada 14 Julai 2011 Mat Sabu dalam laporannya mengatakan bahawa kereta Waja Polis yang melanggarnya. Mat Sabu secara sedar dan nyata sudah membuat satu laporan palsu.

Selain gagal mengingati dengan jelas jenis kenderaan yang melanggarnya, Mat Sabu juga mempertikaikan tindakan pihak polis menahannya kerana katanya beliau tidak dimaklumkan ditahan atas sebab apa.

Klik Gambar Untuk Besarkan.
Mat Sabu bodoh bukankah nama kamu disenaraikan dalam 91 individu yang tidak dibenarkan memasuki Kuala Lumpur sebagaimana dikeluarkan oleh PDRM dan nama kamu disenaraikan di no.2 di bawah kankang Ambiga.?

Mat Sabu bodoh kamu ditahan ketika dalam perjalanan ke Masjid Negara dari Mandarin Court yang terletak di Jalan Maharajalela. Bodoh Mat Sabu lokasi yang kamu ditahan itu terletaknya di dalam Kuala Lumpur.


Sebab apa nak saman polis? Sebab dah tahu dia akan kalah lepas itu satu isu baru akan direka lagi iaitu mahkamah dimanipulasi oleh kerajaan BN. Sudah boleh agaklah Sabun oiii....

Ulang tayang sikit :





YY : Alahai meluat tengok muka Mat Sabu celaka ni...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...