NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, July 20, 2011

Remaja 13 Tahun di Keroyok Polis Kerana Berdemo BerSHIT 2.0?

Aman ke macam ni?


Rata-rata rakyat negara kita masih lagi bercerita mengenai demontrasi BerSHIT 2.0, dan yang paling mendukacitakan kita adalah PDRM dipersalahkan diatas segala usaha yang mereka lakukan.

Mungkin mereka tidak sedar bahawa, rata-rata anggota yang terlibat dalam OPS PADAM BERSIH 2.0 ada yang berminggu-minggu tidak dapat pulang ke rumah memandang wajah anak isteri.

Namun segala usaha murni yang dilakukan mereka hancur begitu sahaja gara-gara mereka dilabel sebagai polis yang ganas, kejam dan zalim.

Video di ini adalah sebagai contoh untuk membuktikan bahawa Polis negara lain lebih ganas dalam menyuraikan para demontrasi haram.



Tunggu video siri berikutnya. Sejauh manakah kejamnya PDRM dalam menyuraikan para demontrasi haram.

Terima kasih kepada rakan yang berkongsi link dua video yang saya keluarkan sebelum ini.


YY : Kat negara lain lepas kena tahan takde bangku bai.. mencangkung aje, kt Malaysia siap kerusi empuk.. untungnya jadi perusuh untuk Al-Juburi ni..

4 comments:

Anonymous said...

Jika dibandingkan.. untungnya kita di Malaysia..

Konda Kondi said...

untung sangat lah dok Malaysia ni..kita aman..

Anonymous said...

hello der,,mamat tu baling bom asap yng polis baling la,,,die baling g jauh2,,ak saksi kat situ,,,agak2 la nak tduh pon,,org dok amn2 polis yg provoke,,,nak tgkap tangkap je la,,jgn provoke!!

Anonymous said...

anon yg ko bodoh g gak phmpunan 2 buat ape??
ape yg provoke??
krajaan dah bg warning jgan pegi..
so sape yg pegi tu ah makan dye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...